flusa Skrevet 14. juni 2023 #4301 Del Skrevet 14. juni 2023 Fjugur skrev (4 minutter siden): Snublet over tax free-salg (-30%) på Fredrik og Louisa forrige dagen og da ble det: 2 stk Clean Rain (1 stor og 1 liten) 1 stk Clean Summer Flower 2-pack biotherm deo 1 lipgloss fra Clarins 👏👏 Ooo,her var det mye,farlige go'saker som er supergode🤩 Vet du om de har salg enda..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. juni 2023 #4302 Del Skrevet 14. juni 2023 Trish skrev (5 minutter siden): Har bare brukt den en gang siden jeg vil bruke opp den jeg har fra før, men den virket veldig bra 👍 den skummet litt som såpe, følte den renset godt og huden føltes behagelig etterpå. (Hadde fjernet en del av sminken fra før med micellarvann og bomullspads) Så bra, jeg elsker når rensen skummer godt. Føler at jeg blir ekstra ren🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 14. juni 2023 #4303 Del Skrevet 14. juni 2023 flusa skrev (Akkurat nå): Ooo,her var det mye,farlige go'saker som er supergode🤩 Vet du om de har salg enda..? Ja, det må de da ha… hørte reklame for det på radioen isted, så løp & kjøp 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. juni 2023 #4304 Del Skrevet 14. juni 2023 Fjugur skrev (7 minutter siden): Ja, det må de da ha… hørte reklame for det på radioen isted, så løp & kjøp 😅 Ouff..🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 14. juni 2023 #4305 Del Skrevet 14. juni 2023 flusa skrev (48 minutter siden): Så bra, jeg elsker når rensen skummer godt. Føler at jeg blir ekstra ren🙈 Jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4306 Del Skrevet 15. juni 2023 Veldig begeistret for denne så ble en ny. Lærte nylig den hjelper mot hyperpigmentering og, så heck yeah. Jeg er en bleikfis som ikke blir brun, så prøver meg på denne: Ny av denne. Hands down beste solkremen jeg har hatt. Dessverre dyr, så hadde planer om å kjøpe en annen men siden den var på salg ble det en til:p Denne kjøpte jeg for en stund siden på anbefaling fra en venninne og må si jeg ble overrasket. Må ha to lag og ikke holde den for nært(blir hvit), men ser ikke ut til å påvirke sminken utrolig nok. Nå blir det ikke mer hudpleie på en stund 😆 Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. juni 2023 #4307 Del Skrevet 15. juni 2023 flusa skrev (8 timer siden): Uff,det er så kkedelig når man plutselig reagerer på produkter man har brukt før.. Er desverre sånn jeg,og.. Er enkeltd ting jeg kjøper om igjen,men nettopp dette er en grunn til at jrg prøver så mye produkter.. Men jeg tåler Derma 😃 fin farge gir den også! Og hyggelig pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. juni 2023 #4308 Del Skrevet 15. juni 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Men jeg tåler Derma 😃 fin farge gir den også! Og hyggelig pris. Jaa,kjøpte derma for en stund siden,jeg og. Men er den farge i,mener du? Jeg mener den som man får på kiwi.. Helt vanlig solkrem, ikke noe farge i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. juni 2023 #4309 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) ⬆️( L’Oréal Glow Paradise Balm-in-Lipstick)Utrolig fornøyd! Herlig konsistens og farge. Vil ha flere 😁 Endret 15. juni 2023 av Sally-Go-Round 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. juni 2023 #4310 Del Skrevet 15. juni 2023 flusa skrev (6 timer siden): Jaa,kjøpte derma for en stund siden,jeg og. Men er den farge i,mener du? Jeg mener den som man får på kiwi.. Helt vanlig solkrem, ikke noe farge i den. Jeg har ikke vært på kiwi, men bestilte den på Luxplus 😃de har både mousse og lotion fra Derma som gir farge, men uten spf. Så det må jeg huske å ta på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 15. juni 2023 #4311 Del Skrevet 15. juni 2023 flusa skrev (16 timer siden): Åå,denne har jeg ikke testet! Har brukt mye den hvite,originalen. Både deodoranten og body lotionen. Denne grønne har jeg brukt dusjsåpe, kroppsskrubb,body cream i krukke. Den er veldig god🤩 Denne er vel en lettere versjon av body creamen, eller ? Lukter også veldig godt😁 Den grønne må jeg prøve. Takk for tipset! 🙂 Har ikke prøvd body cream i krukke, nå får jeg flere ting på ønskelisten min! Regner med at dusjsåpen er en lettere versjon, den er mild og god, passe konsistens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 15. juni 2023 #4312 Del Skrevet 15. juni 2023 Sally-Go-Round skrev (2 timer siden): ⬆️( L’Oréal Glow Paradise Balm-in-Lipstick)Utrolig fornøyd! Herlig konsistens og farge. Vil ha flere 😁 For en lekker farge! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 15. juni 2023 #4313 Del Skrevet 15. juni 2023 Kjøper denne når jeg synes huden rundt øyene trenger ekstra fukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. juni 2023 #4314 Del Skrevet 15. juni 2023 1 kg Natur-Drogeriet Henna Hårfarge Rød Pulver fra Mecindo og Bioregena Solbeskyttelse Super Sensitive Spf50+ Til Ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. juni 2023 #4315 Del Skrevet 15. juni 2023 Second hand Korres Bellflower parfyme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4316 Del Skrevet 15. juni 2023 flusa skrev (På 14.6.2023 den 23.14): Bare hyggelig!🥰tror du kommer til å ELSKE den like mye som alle som andre som er helt frelst av den!❤️ Prøver stadig nye ansiktsrenser, meen vender alltid tilbake til denne!🤗 Sverger til den. Tørker ikke ut huden,fjerner sminken skånsomt,har en veldig behagelig konsistens,er ekstremt drøy,som du kanskje skjønner nå,ja🙈😁 Har lagt den på ønskelisten på nettsiden hvor jeg handler hudpleie, den skal bestilles når la Posay-rensen er brukt opp😊 Leste anmeldelsene og det virker som at alle er fornøyd med den rensen👍 flusa skrev (På 14.6.2023 den 23.17): Jeg bruker kun denne rensen fra dette merket. Men,jeg renser alltid to ganger med denne rensen,uavhengig om jeg bruker sminkefjerner først eller ei. Jeg bruker innimellom en oljerens for å fjerne ekstra vanskelig sminke, eller en sminkefjerner før jeg renser huden. Mary kay sin sminkefjerner og nivea double(til vannfast sminke,som begge er mine favoritter🤩). Vurderer å kjøpe flere av sensai sine hudpleieprodukter etter hvert,da dette merket bare er helt fantastisk❤️ Bruker solkrem og en dagkrem med farge, så dobbelrenser alltid. Bestilte denne rensbalmen, som mange skyter av😊 https://www.vita.no/beauty-of-joseon/radiance-cleansing-balm Spent på å prøve den. Bruker oat cleansing balm (Inky List) nå, men er ikke helt fornøyd med den. Ubehagelig når jeg får den i øynene og det føles som at et lag blir liggende igjen på huden (fungerer fint når man bruker den i dusjen, opplever ikke at den blir liggende på huden da). Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4317 Del Skrevet 15. juni 2023 Xlash Awakening eye gels https://www.kicks.no/xlash/hudpleie/ansiktspleie/oyemaske/awakening-eye-gels Kjøpt for et par uker siden og ELSKER de! Huden under øynene er lysere og ser friskere ut. Bruker de flere ganger i uka for jeg føler meg faktisk mer våken og forfrisket etterpå. Prisen er ok med Kicks rabattkode når det er 60 stk. Har kun prøvd eye gels fra Camilla Pihl tidligere og disse fra Xlash er større. Dekker også litt av kinnbeina. Jeg har rosacea og har lagt Xlash eye gels på kinnene når huden føles varm og hissig 🤭 🤭 Anonymkode: f2063...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #4318 Del Skrevet 15. juni 2023 Sally-Go-Round skrev (9 timer siden): ⬆️( L’Oréal Glow Paradise Balm-in-Lipstick)Utrolig fornøyd! Herlig konsistens og farge. Vil ha flere 😁 Hva heter fargen? Den var nydelig! Er det mye pigment i denne? Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. juni 2023 #4319 Del Skrevet 16. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva heter fargen? Den var nydelig! Er det mye pigment i denne? Anonymkode: 1898d...f76 Fargen heter Blush Fantasy. Søk den opp på Instagram så får du se hvordan den ser ut på 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. juni 2023 #4320 Del Skrevet 17. juni 2023 veldig bra alle 3🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå