Peanut Skrevet 2. juni 2023 #4261 Del Skrevet 2. juni 2023 To ting til DIOR Vernis Couture Colour Nail Lacquer 720 Icône The Balm Revitalizing Multi-Use Balm (Jeg er masseforbruker av krem. Den over var deilig silkemyk ved påføring ^^, ) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. juni 2023 #4262 Del Skrevet 2. juni 2023 Peanut skrev (18 minutter siden): To ting til DIOR Vernis Couture Colour Nail Lacquer 720 Icône The Balm Revitalizing Multi-Use Balm (Jeg er masseforbruker av krem. Den over var deilig silkemyk ved påføring ^^, ) Ååå,denne balmen er helt,magisk,ja😍 Har vært en stor favoritt i mange år😍 Bruker den mye til leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. juni 2023 #4263 Del Skrevet 2. juni 2023 43 minutter siden, flusa said: Ååå,denne balmen er helt,magisk,ja😍 Har vært en stor favoritt i mange år😍 Bruker den mye til leppene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 2. juni 2023 #4264 Del Skrevet 2. juni 2023 Beste solkremen jeg har prøvd noen gang🤩 Og dette er en helt magisk foundation🥰 Trodde ikke jeg skulle like denne så godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. juni 2023 #4265 Del Skrevet 2. juni 2023 Nettopp bestilt denne for å prøve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 2. juni 2023 #4266 Del Skrevet 2. juni 2023 MAC pro longwear fluidline eyeliner i Dipdown. Falt meg aldri inn at den fantes i andre fargetoner, og jeg har brukt den svarte i typ 10 år 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. juni 2023 #4267 Del Skrevet 3. juni 2023 Ei vintage Laura Biagiotti Venezia 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4268 Del Skrevet 3. juni 2023 Jorgobé multi peptide lifting filler https://www.vita.no/hudpleie/serum-og-essenser/jorgobe-multi-peptide-lifting-filler-30ml Anonymkode: cb55f...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. juni 2023 #4269 Del Skrevet 3. juni 2023 Vel nå har jeg testet Dior Solar Self-tanning gel, og jeg som tidligere har prøvd selvbruning med mer eller mindre vellykket resultat (skjolder, striper og orange i ansiktet ) er nå nesten forelsket i denne Jeg har ikke fått noen skjolder og fargen blir fin (1 lag) For meg holder det med det. Jeg har brukt den med den her for ansiktet: https://www.kicks.no/sunny-stories/hudpleie/selvbruning/ansikt/self-tan-velvet-face-mitt så jeg slipper å påføre med fingrene. 🎲= 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cococamellia Skrevet 4. juni 2023 #4270 Del Skrevet 4. juni 2023 Peanut skrev (6 timer siden): Vel nå har jeg testet Dior Solar Self-tanning gel, og jeg som tidligere har prøvd selvbruning med mer eller mindre vellykket resultat (skjolder, striper og orange i ansiktet ) er nå nesten forelsket i denne Jeg har ikke fått noen skjolder og fargen blir fin (1 lag) For meg holder det med det. Jeg har brukt den med den her for ansiktet: https://www.kicks.no/sunny-stories/hudpleie/selvbruning/ansikt/self-tan-velvet-face-mitt så jeg slipper å påføre med fingrene. 🎲= 6 Jeg er solgt!! Tusen takk 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4271 Del Skrevet 4. juni 2023 Starterkit fra Nailster.no. Men er litt skuffet, måtte sitte i 30 min med remover for å få bort gammel lakk. Måtte file bort mye. Prøvde bare på lillefinger, lakkene er veldig tykke og litt vanskelige å jobbe med. Resultatet ble så som så, blir kanskje bedre med trening. Anonymkode: 6758c...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juni 2023 #4272 Del Skrevet 5. juni 2023 Kicks starter salget på onsdag. Skal dere kjøpe noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. juni 2023 #4273 Del Skrevet 5. juni 2023 MarianneE skrev (16 minutter siden): Kicks starter salget på onsdag. Skal dere kjøpe noe? Det visste jeg ikke..men siden du nevnee det,så måå jeg jo inn og kikke på onsdag🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. juni 2023 #4274 Del Skrevet 5. juni 2023 Såg at Fredrik og Luisa har 25 eller var det 30 % på parfymar for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juni 2023 #4275 Del Skrevet 5. juni 2023 flusa skrev (1 time siden): Det visste jeg ikke..men siden du nevnee det,så måå jeg jo inn og kikke på onsdag🙈 Medlemmer fikk mail om dette i dag nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. juni 2023 #4276 Del Skrevet 6. juni 2023 MarianneE skrev (9 timer siden): Medlemmer fikk mail om dette i dag nemlig. Jeg er medlem,har sikkert fått mail men kanskje slettet da🙈 Pleier automatisk slette alt av slike mails,da jeg får kan gå på en smell,sedu🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. juni 2023 #4277 Del Skrevet 6. juni 2023 Siden jeg er avhengig av å teste nye ting, ble det denne jeg så på Normal ; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. juni 2023 #4278 Del Skrevet 6. juni 2023 3 stk av min yndlingshåndkrem, Uriage Bariederm hand cream 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. juni 2023 #4279 Del Skrevet 6. juni 2023 Altså, siden det er en lip oil. Så trodde jeg at den skulle gi fukt til leppene. Det gjør den IKKE. Den tørker leppene mine ut, istedenfor.. For noe jævla drit.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 8. juni 2023 #4280 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) Fra normal Endret 8. juni 2023 av Trish 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå