Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Capazitet skrev (På 25.4.2023 den 15.23):

Haha, ja det bør det jo til :prisen 😀

syns du den var dyr? Jeg betaler gjerne for noe som ikke "spises opp" fem minutter etter du tar det på, eller som sitter igjen på glass og kaffekopp 😝 
Nå har jeg hatt den på hver dag siden jeg kjøpte min og jeg digger den! 

Anonymkode: 86a77...ef9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse fra Sensai. Kremen er en sikker vinner, men spent på lipglossen! Dette er den eneste ansiktskremen med solfaktor jeg kan bruke uten å få helt syke utbrudd..🙃

P-83259.jpeg.jpg

P-76138.jpeg.jpg

Endret av Whateverest
Glemte et bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (3 timer siden):

hvem er dupe for den?

La Rive In Flames =Paco Rabanne Olympea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lancome Hypnoze mascara

Bruker ikke noe annet enn Karbamid krem og mascara.

Anonymkode: c2484...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whateverest skrev (1 time siden):

Disse fra Sensai. Kremen er en sikker vinner, men spent på lipglossen! Dette er den eneste ansiktskremen med solfaktor jeg kan bruke uten å få helt syke utbrudd..🙃

P-83259.jpeg.jpg

P-76138.jpeg.jpg

Lipglossen er kjempegod.

Elsker ansiktsrensen til sensai, milky soap step 2. Min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 20.47):

Kan noen tipse meg om  2 ting?:)

2. Solkrem til ansikt med 50faktor. Jeg kjøpte denne og jeg elsker hvordan den er på huden(jeg avskyr å være klissete), har på og kan ikke ane at den er der. Men den er alt for dyr:P Jeg må ha 50faktor i 6mnd pga. en hudbehandling.

Anonymkode: 188e0...a0d

https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/solpleie-ansikt/suntique-im-pure-perfect-cica-spf50-pa,5103999?gclid=CjwKCAjwl6OiBhA2EiwAuUwWZcWik6JNYz_tiMJrOvzAsAZIYvNmKCE41tOdvWRrPnbEwBQ9EtQo-xoCp2cQAvD_BwE

Denne her! Tørker matt, er ikke klissete, sminken ligger seg fint oppå den og jeg har testet den på grand canaria uten å bli solbrent. Jeg taklet ikke solkrem i ansiktet før jeg fant denne her, kan ikke få lovprist den nok. Bruker den daglig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (På 23.4.2023 den 1.50):

Tror det er Cantu den serien heter🤔 Har vendt meg til og ikke gjøre stort med det av retting, innimellom bølger jeg det. Har fall i håret naturlig, som har kommet med alderen. Så prøver meg frem med kun produkter, av og til litt føn etter å fukte håret med vann fra spray, om håret ser helt krise ut. 

Takk 😊

Unnskyld sen reaksjon fra meg, jeg fant ut at jeg hadde altfor mye KG-skjermtid, så har latt være å åpne fanen. 

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (1 time siden):

Takk 😊

Unnskyld sen reaksjon fra meg, jeg fant ut at jeg hadde altfor mye KG-skjermtid, så har latt være å åpne fanen. 

Hatt en slik periode selv 🤭 Er innom av og til. Tror det er sunt med en KåGe pause av og til ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke i dag 🤩 Jeg har aldri før brukt oljerens, så det blir spennende å prøve. Produktene fra COSRX er slike jeg bruker daglig, så kjøper når jeg finner dem på salg. Bruker flere lag av toneren (men ikke «7 skin method»). Parfymeprøven lukter… mann.

2908A297-41D8-4884-8C61-2D5988CBA637.jpeg

FE4A4D95-0193-47FD-9D9A-F5D83D438B0C.jpeg

Endret av MyMichelle
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne kjøpte jeg for noen dager siden. Jeg liker mange av produktene fra Ole Henriksen, også denne. Synd den er så dyr til vanlig, skal kjøpe to til på salg.

8A588A91-39BE-4E98-91CF-C4BA2389D210.jpeg

Endret av MyMichelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Decubal dry scalp treatment. HerreGUD så deilig den er! Sliter med kløende og irritert hodebunn, og denne her var bare et eneste langt aaaahhh å bruke. Mentol som kjøler ned og lindrer. 

Decubal Dry Scalp Treatment Intensive, 150 ml

Anonymkode: 9c6d6...02c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Decubal dry scalp treatment. HerreGUD så deilig den er! Sliter med kløende og irritert hodebunn, og denne her var bare et eneste langt aaaahhh å bruke. Mentol som kjøler ned og lindrer. 

Decubal Dry Scalp Treatment Intensive, 150 ml

Anonymkode: 9c6d6...02c

Den er supergod!! 

Anonymkode: cb55f...1b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (2 timer siden):

Denne kjøpte jeg for noen dager siden. Jeg liker mange av produktene fra Ole Henriksen, også denne. Synd den er så dyr til vanlig, skal kjøpe to til på salg.

8A588A91-39BE-4E98-91CF-C4BA2389D210.jpeg

Jeg har også nylig kjøpt den der, utrolig god! Må være den beste leppebalsamen jeg har prøvd, tror jeg. Dyr, ja, som mye annet fra merket, men sikkert ganske drøy. Digger Ole Henriksen, har flere produkter jeg har brukt derfra i en årrekke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg har også nylig kjøpt den der, utrolig god! Må være den beste leppebalsamen jeg har prøvd, tror jeg. Dyr, ja, som mye annet fra merket, men sikkert ganske drøy. Digger Ole Henriksen, har flere produkter jeg har brukt derfra i en årrekke.

Så fint at andre her også liker Ole Henriksen! Jeg begynte for over 3 år siden, og har nesten bare brukt det merket etter det. Fram til før påske, da jeg prøvde COSRX snegleslim og toner. Men Ole fortsetter jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (33 minutter siden):

Jeg elsker ansiktsrensen, den oransje!

Den renser huden skikkelig ren,fjerner sminke. Også lukter den supergodt🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...