Centella Skrevet 26. februar 2023 #3741 Del Skrevet 26. februar 2023 Depend O2 Cuticle Peeling 10 ml Depend Everyday Eye Eyebrow Color Dark Brown It´S SKIN Hyaluronic Acid Moisture Eye Cream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. februar 2023 #3742 Del Skrevet 26. februar 2023 Joico Moisture Recovery Shampoo Joico Moisture Recovery Hårkur Cosrx snegleserum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 27. februar 2023 #3743 Del Skrevet 27. februar 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3744 Del Skrevet 27. februar 2023 Noen som har tips til en bombe av en nattkrem?? Er knusktørr, oljer virker ikke. La Roche Posay sin gel og balm funker heller ikke lenger. Max 500 kr. Anonymkode: 6758c...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 27. februar 2023 #3745 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har tips til en bombe av en nattkrem?? Er knusktørr, oljer virker ikke. La Roche Posay sin gel og balm funker heller ikke lenger. Max 500 kr. Anonymkode: 6758c...962 Weleda Skin Food Skin Food | Utnevnt Til Best Multikrem - Weleda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. februar 2023 #3746 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har tips til en bombe av en nattkrem?? Er knusktørr, oljer virker ikke. La Roche Posay sin gel og balm funker heller ikke lenger. Max 500 kr. Anonymkode: 6758c...962 Camilla pihl overnight mask🥰 Gir MASSE fukt og glød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2023 #3747 Del Skrevet 27. februar 2023 kaledonia skrev (6 timer siden): Weleda Skin Food Skin Food | Utnevnt Til Best Multikrem - Weleda Har den også, ikke god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2023 #3748 Del Skrevet 27. februar 2023 flusa skrev (3 timer siden): Camilla pihl overnight mask🥰 Gir MASSE fukt og glød. Den er bestilt, fant den på apotek1 for 129 kr med gratis frakt 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. februar 2023 #3749 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som har tips til en bombe av en nattkrem?? Er knusktørr, oljer virker ikke. La Roche Posay sin gel og balm funker heller ikke lenger. Max 500 kr. Anonymkode: 6758c...962 Kiehls Cica krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. februar 2023 #3750 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som har tips til en bombe av en nattkrem?? Er knusktørr, oljer virker ikke. La Roche Posay sin gel og balm funker heller ikke lenger. Max 500 kr. Anonymkode: 6758c...962 Origins overnight mask. Spray på fuktighetsmist først - anbefaler Ivy Aia sin på Normal faktisk LRP er ikke fuktighetsgivende om du tenker på cicaplast. De er ment for barriere Mer semislugging. Anbefaler også snegleslimet til Cosrx 😅🐌🐌🐌 Prøver ut tretinoin nå og dette har faktisk fått has på noen tørre flaky steder. Endret 27. februar 2023 av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2023 #3751 Del Skrevet 27. februar 2023 AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Origins overnight mask. Spray på fuktighetsmist først - anbefaler Ivy Aia sin på Normal faktisk LRP er ikke fuktighetsgivende om du tenker på cicaplast. De er ment for barriere Mer semislugging. Anbefaler også snegleslimet til Cosrx 😅🐌🐌🐌 Prøver ut tretinoin nå og dette har faktisk fått has på noen tørre flaky steder. Origins sin er ok men ikke nok, snegleslim har jeg prøvd, takler ikke konsistensen. Men takk for tips 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. februar 2023 #3752 Del Skrevet 27. februar 2023 Djungelvrål skrev (1 time siden): Den er bestilt, fant den på apotek1 for 129 kr med gratis frakt 😄 Najs🤗 Jeg fikk min superbillig på Lyko ifjor, til 49 kr🤗 Da de solgte ut flere av Pihl sine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. februar 2023 #3753 Del Skrevet 27. februar 2023 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Origins sin er ok men ikke nok, snegleslim har jeg prøvd, takler ikke konsistensen. Men takk for tips 😄 Wow, da har du TØRR hud. I det tilfelle hadde jeg dristet meg til å bestille krem med 5% urea fra Eucerin - den i krukke. Den er TJUKKOLINI. Men en viktig greie uansett er altså fuktspray mellom hvert lag. Og gjerne flere lag av diverse fremfor ett tjukt lag sv ett produkt. Og gjerne avslutte med slugging innimellom om du tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3754 Del Skrevet 27. februar 2023 AprilLudgate skrev (14 minutter siden): Wow, da har du TØRR hud. I det tilfelle hadde jeg dristet meg til å bestille krem med 5% urea fra Eucerin - den i krukke. Den er TJUKKOLINI. Men en viktig greie uansett er altså fuktspray mellom hvert lag. Og gjerne flere lag av diverse fremfor ett tjukt lag sv ett produkt. Og gjerne avslutte med slugging innimellom om du tåler det. Origins har jeg også prøvd da jeg har tørr hud og hørt så mye bra om den, men følte ikke den gjorde noe, bare la seg utenpå huden, fikk også tette porer og kviser av den😅 Vi aya sin mist funker der i mot godt😊 Anonymkode: eb56b...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. februar 2023 #3755 Del Skrevet 28. februar 2023 Har vært veldig fornøyd med Garnier Super UV (skal sies jeg ikke har testet den i hardføre solforhold, men jeg får ikke utbrudd av den+er veldig bra under sminke). Har nettopp kjøpt Ultrasun tinted spf til 329 kr for 40 ml, og når Garnier sin er 129 for 50 ml 🤷♀️ Ja. Den skal være kjip for å byttes ut igjen til fordel for dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. februar 2023 #3756 Del Skrevet 28. februar 2023 Ny dose av Bruker den kun om kvelden og hendene mine virkelig elsker denne ^^, Kjøpte flere produkter av samme merke: (Testet litt allerede og den lukter varm vanilje ) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 28. februar 2023 #3757 Del Skrevet 28. februar 2023 Peanut skrev (34 minutter siden): Ny dose av Bruker den kun om kvelden og hendene mine virkelig elsker denne ^^, Kjøpte flere produkter av samme merke: (Testet litt allerede og den lukter varm vanilje ) Gjerne oppdater når alt er testet! Har vurdert å kjøpe selv☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #3758 Del Skrevet 28. februar 2023 denne https://www.matas.no/nilens-jord-duo-concealer_747014 har ikke fått tak i denne på noen år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 28. februar 2023 #3759 Del Skrevet 28. februar 2023 Buxom Rogue, synes den gir veldig fin og frisk glød 😊 https://www.kicks.no/makeup/base/rouge/wanderlust-primer-infused-blush-seychelles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 28. februar 2023 #3760 Del Skrevet 28. februar 2023 Ænema skrev (2 minutter siden): denne https://www.matas.no/nilens-jord-duo-concealer_747014 har ikke fått tak i denne på noen år nå. Hva? Hurra!!! Har du handlet i den butikken før? Jeg har såå savnet det merket! Da havnet favorittfoundationen min også i handlekurven 😍 https://www.matas.no/nilens-jord-second-skin-serum-foundation_677357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå