Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 8.06):

Denne har jeg så lyst til å prøve!! Kan du skrive litt om den når du har fått testet den? 

Anonymkode: 8b5e1...339

Jeg har brukt denne i noen uker nå og er veldig fornøyd 😊 Den varmes opp fort og det går fort å krølle håret. Dagen etterpå får jeg bølger i håret, men krøllene har gått litt ut.

Krølltangen lager store krøller, så tror den passer best til oss med halvlangt/langt hår. Selv har jeg hår til brystet og synes da at krøllene blir passelig store 🙂

Jeg har egentlig ikke så mye å sammenligne den med, for det er flere år siden jeg har hatt krølltang. Men jeg er fornøyd så langt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gleder meg til sommeren, så kjøpte en orange blush i dag 🌞 

Kjøpte denne blushen fra & Other Stories. De har gratis frakt i dag 😊 

C9BCD80E-B2AF-434E-B7BA-992139F15CAE.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Så nå at det sto at selvbruningsmoussen var tonet, så bommet igjen.  Jaja. blir mer kles og sengetøyvask da.  Noen sier at det ikke smitter av på sengetøy men har brukt st tropez den orginale og sengetøyet ser ikke ut dagen etter.  Skjønner ikke poenget med at selvbruningskremer skal være farget!!

Anonymkode: 6758c...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo Malone er min favoritt. Du kan glede deg ☺

Anonymkode: 987f2...f43

Ja, det gjør jeg.  Veldig sjelden jeg kjøper parfyme uten å teste først.  Det var veldig vanskelig å velge så landet tilslutt på Wild Bluebell,  hvilke har du prøvd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det gjør jeg.  Veldig sjelden jeg kjøper parfyme uten å teste først.  Det var veldig vanskelig å velge så landet tilslutt på Wild Bluebell,  hvilke har du prøvd? 

Med pære og med roser :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peonjenta skrev (På 10.4.2021 den 12.22):

Denne fra shopping4net

Escada Summer Festival - Eau de toilette (Bilde 1 av 6)

Fra skincity

Skin Recovery Hydrating Treatment Mask - 118ml

Hvordan vil du beskrive duften på parfymen? Hvordan er den i forhold til andre sommerdufter fra Escada? Har hatt flere av dem, men syns mange av dem lukter så likt. Har sorbetto rosso nå, vurderer å kjøpe den nye også, men ikke om den er for lik sorbetto rosso.

Har du testet masken? Jeg elsker det meste jeg har prøvd fra Paulas Choice, men har ikke testet den masken. 

Anonymkode: a0a23...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vil du beskrive duften på parfymen? Hvordan er den i forhold til andre sommerdufter fra Escada? Har hatt flere av dem, men syns mange av dem lukter så likt. Har sorbetto rosso nå, vurderer å kjøpe den nye også, men ikke om den er for lik sorbetto rosso.

Har du testet masken? Jeg elsker det meste jeg har prøvd fra Paulas Choice, men har ikke testet den masken. 

Har ikke fått verken masken eller parfymen enda.  Det som "solgte" meg var beskrivelsen av duften, så derfor bestilte jeg uten å ha testet.  Kirsebær, appelsin, is, crispy.  De som har kommer ut de siste 3-4 årene har jeg ikke likt så godt.  Veldig spent, lurer på å bestille Escada Island Kiss også, hadde en prøve av den engang og den er helt nydelig. Masken håper jeg kommer i morgen, har overbehandlet huden med syrer og retinol og flasser som f....smurt tykke lag med canoderm og Cicaplast og det har hjulpet litt.  På toppen av det har jeg brukt selvbruning så jeg er brunflekkete i ansiktet i tillegg. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 18.07):

Så nå at det sto at selvbruningsmoussen var tonet, så bommet igjen.  Jaja. blir mer kles og sengetøyvask da.  Noen sier at det ikke smitter av på sengetøy men har brukt st tropez den orginale og sengetøyet ser ikke ut dagen etter.  Skjønner ikke poenget med at selvbruningskremer skal være farget!!

Så du skal kunne se hvor du har påført det. 

Bruk den som heter express, da er du brun på en times tid. 

Anonymkode: 44fee...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Har ikke fått verken masken eller parfymen enda.  Det som "solgte" meg var beskrivelsen av duften, så derfor bestilte jeg uten å ha testet.  Kirsebær, appelsin, is, crispy.  De som har kommer ut de siste 3-4 årene har jeg ikke likt så godt.  Veldig spent, lurer på å bestille Escada Island Kiss også, hadde en prøve av den engang og den er helt nydelig. Masken håper jeg kommer i morgen, har overbehandlet huden med syrer og retinol og flasser som f....smurt tykke lag med canoderm og Cicaplast og det har hjulpet litt.  På toppen av det har jeg brukt selvbruning så jeg er brunflekkete i ansiktet i tillegg. 😅

Ååå. Si fra når du har fått det da. Enig, var akkurat det samme som fanget min interesse for duften også. Samtidig syns jeg mange av parfymene deres lukter veldig likt selv om notene er ulike. Jeg liker ikke sorbetto rosso sånn supergodt, egentlig, den var et blindkjøp den også. Den er helt ok, men ville ikke kjøpt den igjen. Island kiss har jeg hatt faktisk, da den kom ut første gang i 2004. Elsket den og brukte den faktisk helt opp.

Masken høres veldig fin ut. Fint med en skikkelig fuktmaske når man bruker syrer og retinol, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så du skal kunne se hvor du har påført det. 

Bruk den som heter express, da er du brun på en times tid. 

Anonymkode: 44fee...48c

Har hatt mange selvbruningsprodukter uten farge og sjelden jeg blir skjoldete.  Denne fra St Tropez har ikke farge men liker ikke lukta og den gir lite farge så den må brukes 2-3 netter på rad.   Håper den med vannmelon ihvertfall gir mer farge. 

https://www.kicks.no/st-tropez/hudpleie/kroppspleie/selvbruning/self-tan-purity-bronzing-water-mousse-200-ml?gclid=Cj0KCQjwgtWDBhDZARIsADEKwgOkXnK2PHVohHRpVNdMuvTC2Q26_xLre0CmlEomvInvpKd5IBXTJA8aAtFREALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ny bodylotion. Er det noen som har tips til en god en som fukter godt, som ikke lukter altfor mye, og som er på pumpeflaske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Måneskinn skrev (1 minutt siden):

Jeg trenger ny bodylotion. Er det noen som har tips til en god en som fukter godt, som ikke lukter altfor mye, og som er på pumpeflaske? 

Min favoritt er den hvite til Biotherm, blir aldri lei.  Den er litt for lett på vinteren men fin nå og fram til over høsten.

Lait Corporel 400 ml

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (21 minutter siden):

Min favoritt er den hvite til Biotherm, blir aldri lei.  Den er litt for lett på vinteren men fin nå og fram til over høsten.

Lait Corporel 400 ml

takk, den hadde jeg nesten glemt litt bort! :)  brukte den oransje mye før, men slutta med det. Men da skal jeg sjekke ut denne igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Måneskinn skrev (2 timer siden):

CeraVe 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...