AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2001 Del Skrevet 7. april 2021 On 4/1/2021 at 9:24 PM, AnonymBruker said: Anyone? ☺️ Anonymkode: 987f2...f43 Jeg har brukt serum derfra og den er helt fantastisk. Men alt for dyrt for lommeboken min, så jeg sluttet å kjøpe. Anonymkode: 24965...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2002 Del Skrevet 7. april 2021 Den er også en av de beste serum jeg har brukt, men igjen for dyrt for lommeboken. Anonymkode: 24965...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2003 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har brukt serum derfra og den er helt fantastisk. Men alt for dyrt for lommeboken min, så jeg sluttet å kjøpe. Anonymkode: 24965...7f0 Har du prøvd kroppskrem eller shower gel fra Kerstin Florian? Anonymkode: 987f2...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2004 Del Skrevet 7. april 2021 Mac glow play blush i fargen grand Passet perfekt til min hud, og den var kremmyk. Nydelig! Anonymkode: 35e6a...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. april 2021 #2005 Del Skrevet 7. april 2021 Litt nødvendigheter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. april 2021 #2006 Del Skrevet 8. april 2021 Gikk litt av skaftet for fikk Kicksblad igjen og så var det rabatt på parfyme og diverse og så ble det bare til det at jeg kjøpte på nett igjen (Nei, jeg jobber ikke i Kicks, jeg bare kjøper mye derfra). Elizabeth Arden Hyaluronic Acid Ceramide Capsules Hydra-Plumping Serum Essie Nail Polish 747 Free To Roam Sally Hansen Diamond Strength Instant Nail Hardener EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Smoothing Hand Creme La Mer The Lip Volumizer Gucci Flora Gorgeous Gardenia Lavender EdT (Jeg leste den har frangipani i seg og jeg elsker frangipani ^^, ) Estée Lauder DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF15 Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique EdP (Veldig spent på denne- noen som har den?) YSL Black Opium EdP 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2007 Del Skrevet 8. april 2021 Peanut skrev (21 minutter siden): Gikk litt av skaftet for fikk Kicksblad igjen og så var det rabatt på parfyme og diverse og så ble det bare til det at jeg kjøpte på nett igjen (Nei, jeg jobber ikke i Kicks, jeg bare kjøper mye derfra). Elizabeth Arden Hyaluronic Acid Ceramide Capsules Hydra-Plumping Serum Essie Nail Polish 747 Free To Roam Sally Hansen Diamond Strength Instant Nail Hardener EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Smoothing Hand Creme La Mer The Lip Volumizer Gucci Flora Gorgeous Gardenia Lavender EdT (Jeg leste den har frangipani i seg og jeg elsker frangipani ^^, ) Estée Lauder DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF15 Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique EdP (Veldig spent på denne- noen som har den?) YSL Black Opium EdP Fikk akkurat en prøve på Black Opium, den var digg!😁 Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #2008 Del Skrevet 8. april 2021 Peanut skrev (36 minutter siden): Gikk litt av skaftet for fikk Kicksblad igjen og så var det rabatt på parfyme og diverse og så ble det bare til det at jeg kjøpte på nett igjen (Nei, jeg jobber ikke i Kicks, jeg bare kjøper mye derfra). Elizabeth Arden Hyaluronic Acid Ceramide Capsules Hydra-Plumping Serum Essie Nail Polish 747 Free To Roam Sally Hansen Diamond Strength Instant Nail Hardener EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Smoothing Hand Creme La Mer The Lip Volumizer Gucci Flora Gorgeous Gardenia Lavender EdT (Jeg leste den har frangipani i seg og jeg elsker frangipani ^^, ) Estée Lauder DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF15 Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique EdP (Veldig spent på denne- noen som har den?) YSL Black Opium EdP Så deilig med nye produkter! Har du testet de før? Elsker Black Opium 🤩 Anonymkode: 8b5e1...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. april 2021 #2009 Del Skrevet 8. april 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Så deilig med nye produkter! Har du testet de før? Elsker Black Opium 🤩 Anonymkode: 8b5e1...339 Av de kjøpt har jeg kun testet Black Opium (den lukter jo sååå godt! ) og La Mer lipbalm volumizer. På meg så blir ikke leppene noe større, men de får en fin naturlig farge når jeg tar den på ^^, Jeg er på min tredje. Er litt avhengig (Apropos parfyme så sjekker jeg ofte på https://www.fragrantica.com Av og til synes jeg ikke det som står om parfyme på diverse nettsider er informerende nok, så på denne siden kan man få all info ^_^ ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 8. april 2021 #2010 Del Skrevet 8. april 2021 Peanut skrev (3 timer siden): Gikk litt av skaftet for fikk Kicksblad igjen og så var det rabatt på parfyme og diverse og så ble det bare til det at jeg kjøpte på nett igjen (Nei, jeg jobber ikke i Kicks, jeg bare kjøper mye derfra). Elizabeth Arden Hyaluronic Acid Ceramide Capsules Hydra-Plumping Serum Essie Nail Polish 747 Free To Roam Sally Hansen Diamond Strength Instant Nail Hardener EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 Estée Lauder Re-Nutriv Intensive Smoothing Hand Creme La Mer The Lip Volumizer Gucci Flora Gorgeous Gardenia Lavender EdT (Jeg leste den har frangipani i seg og jeg elsker frangipani ^^, ) Estée Lauder DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF15 Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique EdP (Veldig spent på denne- noen som har den?) YSL Black Opium EdP Håndkremen syns eg virka interssant - men 700 kroner? Ante ikkje at ein håndkrem kunne prisast så høgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2011 Del Skrevet 9. april 2021 Ny dagkrem fra Elixir, gleder meg til å prøve 🤩 Håper den gir masse fukt og funker bra under sminke. https://www.elixircosmeceuticals.no/produkter/hydractil-repair-cream/ Anonymkode: f2063...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2012 Del Skrevet 9. april 2021 Gleder meg til den kommer og jeg kan prøve den ut! Håper den går an å bruke alene også.. Og at den ikke er aaaaltfor lys da jeg er ganske "brun". Om noen har erfaringer så gjerne del! Anonymkode: 30f0b...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. april 2021 #2013 Del Skrevet 9. april 2021 Augustinus Bader the rich cream og face oil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2014 Del Skrevet 9. april 2021 Samt øyenbrynsfarge fra refectosil. Spent på begge deler! Er egentlig fornøyd med Clarins sine tan drops, men synes Clarins generelt lukter «kjerring» og så er den litt klønete å dosere. Anonymkode: 1c4a1...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. april 2021 #2015 Del Skrevet 9. april 2021 Bestilte de nye sheer lipstick' til Makeup Mekka. Alle 5 fargene🤪 Spent på de. De har igrunn mye bra produkter. Mye som ikke funker for meg, men generelt veldig fornøyd med makeup mekka😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2016 Del Skrevet 9. april 2021 Bestilte akkurat Anastasia dip brow, fit me foundation matt, en isadora mascara, og brow gel. Også var jeg på apoteket akkurat og kjøpte CeraVe rens og fuktighetskrem og Camilla Phil tørshampoo. Begynner å gå tomt for alt, så alle kjøpene var nødvendige 🙏 Anonymkode: 6cc24...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. april 2021 #2017 Del Skrevet 10. april 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2018 Del Skrevet 10. april 2021 ^ var SÅ gira på Lash Princess, men på meg smitter den av helt ekstremt. Så ut som en panda etter en time Anonymkode: 1c4a1...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. april 2021 #2019 Del Skrevet 10. april 2021 Denne fra shopping4net Fra skincity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. april 2021 #2020 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Dior Show mascara Estee Lauder kajal / eyeliner Endret 10. april 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå