tytebrett Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er en person som er skikkelig kresen når det kommer til det motsatte kjønn! Jeg er helt umulig!! Jeg er en flørtende person, og elsker oppmerksomhet fra gutta! Men hvem gjør ikke det? Jeg har hatt 2 forhold i hele mitt liv - når jeg var 14-16 år..jeg fyller snart 22.. Når jeg først treffer en lekkerbisken, kommer han sjeldent alene. Plutselig står jeg der, men gjerne 2-3 gutter som liker MEG..hvem skal jeg velge? Valget er alltid feil, og da er det selvfølgelig for seint mtp de andre... Jeg er livredd, LIVREDD for å binde meg fordi jeg ble så såret når jeg var ung...det fant jeg ut av i sommer. Jeg holdt på med en gutt i sommer, han flyttet til en annen by..han kunne jeg lett blitt sammen med. Traff en gutt nå i oktober gjennom venner, men han er redd jeg bare vil ha sex og aldri snakke med han igjen....? WHAT?? Og nå - baby, baby..jeg har funnet ut at jeg er drittlei singel livet, og skal hoppe i det! Hva skjer?? Fantastisk kjemi, fantastisk sex, fantastisk ALT! Så blander felles venner seg inn og ødelegger alt med å spørre han hvordan det går med oss blablabla... Har ikke sett han siden, men hørt fra han. Gikk ifra å sove hos hverandre ofte til dette.... Jeg oppførte meg normalt, jeg er laaaangt ifra desperat. Jeg viser det i hvert fall ikke:) Jeg har flere guttevenner enn jenter.. Og jeg forstår ingenting.. Jeg tror jeg ender opp i en leilighet med 40 katter, og samlingen har allerede begynt;) Hjeeeeeeelp.....
Breakeven Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Du er 21 år? Hva stresser du for? Man må kysse en del frosker før man finner drømmeprinsen. Du har god tid;)
tytebrett Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er lei av å være singel... Å jakte på byn? Ohnoo, jeg sier med engang gutten sier "hei" at "sorry, jeg er ikke interessert" Veeldig dumt gjort av meg, man blir jo ikke kjent på den måten! Jeg misliker sterkt at gutter kjøper drinker, for da innbiller jeg meg at jeg er stuck resten av kvelden. Jeg jobber forresten på et utested, masse herlige gutter som tar kontakt. Men hvem vet - hvor mange jenter får høre de sjekketriksene iløpet av den kvelden bortsett fra meg...? Jeg er veldig vanskelig, jeg vet! Når jeg først bestemmer meg for å satse på en gutt, så stikker de..
Breakeven Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er ganske kresen føler jeg selv. Men tenker ikke at byen er stedet for å finne en kjæreste uansett, fins så mange spes gutter på byen. Kanskje du bare har hatt uflaks med gutter hittil, det kan ta tid, du må nok bare være litt tålmodig gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå