Gå til innhold

Alle dere med partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet samboeren/kjæresten din hvem du er her på KG?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og han har bruker her også.

Skrevet

Vet ikke. Logger aldri ut, så hvis han vil vite hvem jeg er og hva jeg skriver så kan han gjøre det som han vil.

Skrevet
Vet ikke. Logger aldri ut, så hvis han vil vite hvem jeg er og hva jeg skriver så kan han gjøre det som han vil.

Samme her :)

Gjest Bianca26
Skrevet

håper ikke det

Skrevet
Ja, og han har bruker her også.

Har prøvd å få min også til å lese litt her inne. Mye bra lesestoff til tider. Men han bare "retter opp" ryggen og sier at det heter jo kvinneguiden. Har ikke noe der å gjøre han :fnise:

Skrevet
håper ikke det

Huff nei får håpe for din skyld at han ikke gjør det :)

Skrevet
Har prøvd å få min også til å lese litt her inne. Mye bra lesestoff til tider. Men han bare "retter opp" ryggen og sier at det heter jo kvinneguiden. Har ikke noe der å gjøre han :fnise:

Min syns det er artig med diskusjonene her inne, og så tror jeg han liker å snike på hva jeg skriver. :ler: Selv om det strengt talt ikke er sniking siden jeg vet om det.. :ler:

Skrevet

Ja, og kjæresten min har registrert bruker og poster aktivt. Jeg vet om hans bruker og.

Skrevet

Ja, det vet han. Leser noen ganger opp diskusjoner for han (han er ikke spesielt interessert i å diskutere her selv). Fikk oss en god latter før i dag. :tunge1:

Skrevet

Det gjør han! Mest fordi jeg startet dagboka mi da jeg bodde i utlandet i ett år, da fikk han linken til den.

Den dagboka er rimelig død nå, og jeg tror ikke han er innom KG sånn ellers. Noe som er greit, siden jeg bl.a. har diskutert julegaver og slikt her inne.

Skrevet

Selvfølgelig. :-) Har ingenting og skjule.

Skrevet
Selvfølgelig. :-) Har ingenting og skjule.

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet
Ja, det vet han. Leser noen ganger opp diskusjoner for han (han er ikke spesielt interessert i å diskutere her selv). Fikk oss en god latter før i dag. :tunge1:

Jeg sitter og humrer og ler til stadighet når jeg er inne på KG. Da blir han jo nysgjerrig :gjeiper: Mange morsomme folk her inne

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men om han lurer, skal jeg svare :)

Skrevet

Ja :) Gir han morsomme tråder innimellom også :)

Skrevet

Han vet ikke nicket mitt, men jeg leser ofte opp diskusjoner og slikt når de er morsomme eller engasjerende...

Jeg logger ikke ut, og dessuten tror jeg ikke det er så vanskelig for de som kjenner meg å kjenne meg igjen ut fra innlegg o.l...så om han vil vite det, så kan han jo sjekke..hadde fortalt det hvis han hadde spurt også.

Skrevet
Jeg sitter og humrer og ler til stadighet når jeg er inne på KG. Da blir han jo nysgjerrig :gjeiper: Mange morsomme folk her inne

Hehe, ja. Mange morsomme diskusjoner og temaer som blir tatt opp. :)

Skrevet

Han vet forøvrig ikke nicket mitt, men tror ikke han bryr seg.

Skrevet
Ja, og kjæresten min har registrert bruker og poster aktivt. Jeg vet om hans bruker og.

Nå blei jeg nyskjerrig.

Kjetil_S?

Brutal_mann kanskje? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...