Gjest Miam Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Som sagt så er det veldig vanskelig for tiden å finne bøkene til Leo Tolstoj på nettet. Jeg har lett på sider som Haugenbok, Play.com, The Book Depository, Cappelen Damm, Libris, Bokkilden, Ark, Norli, you name it! Har dere andre tips om bokhandlere jeg bør se på for å finne bøkene hans? Jeg har funnet et par stk., men da helst i lydbok eller pocket, og jeg vil nemlig ha bøker innbundet
Fruitness Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Som sagt så er det veldig vanskelig for tiden å finne bøkene til Leo Tolstoj på nettet. Jeg har lett på sider som Haugenbok, Play.com, The Book Depository, Cappelen Damm, Libris, Bokkilden, Ark, Norli, you name it! Har dere andre tips om bokhandlere jeg bør se på for å finne bøkene hans? Jeg har funnet et par stk., men da helst i lydbok eller pocket, og jeg vil nemlig ha bøker innbundet http://cdon.no/b%C3%B8ker/tolstoj,_leo/kri...tekst%29-589977 http://cdon.no/b%C3%B8ker/tolstoj%2c_leo/a...%C3%A4st-397057 http://cdon.no/b%C3%B8ker/tolstoj%2c_leo/hadji-murat-546352 htt//www.amazon.com/s?ie=UTF8&keywords=Leo%20Tolstoyrh=i%3Astripbooks%2Ck%3ALeo%20Tolstoy&page=1 Søk heller på Leo Tolstoy.
Gjest Miam Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Takk skal du ha, men de tre første der er på svensk, og det har jeg ikke tenkt å lese de på Skal sjekke ut de på Amazon. Har ikke handlet der ennå, hvordan er det med frakt og sånt der? Åh, jeg har lest Tolstoy med J jeg til nå, ikke så rart jeg ikke finner mer da kanskje
Gjest Bond Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Vel, på amazon.co.uk er det 1900 bøker i hardcover om man søker tolstoy, så noe finner man i hvert fall Siden amazon er jo samling av diverse selgere er frakt litt forskjellig. Om man er bortskjemt med play.com, blir det nok litt ekstra, men er egentlig ikke noe krise, synes jeg. Men de har jo en del på play også, som du sikkert allerede fant ut etter du stavet navnet på engelsk
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Så noen nevnte Amazon.com. Har kjøpt flere bøker der, utvalget er bra og prisene rimelige. Det kan anbefales, men vær obs på at noen av bøkene fra Amazon er litt...rare. Det er litt vanskelig å forklare, men sidene i noen av bøkene er tykkere enn vanlige boksider, og i tillegg kan annenhver side være i forskjellig lengde, om du skjønner hva jeg mener? Høres kanskje ut som et veldig lite problem, og jeg tror ikke jeg hadde brydd meg dersom noen hadde advart meg mot det. Men når jeg sitter og skal lese disse bøkene, så er det irriterende altså! I tillegg er det jo umulig å gi slike bøker i gave til noen fordi de ser så stygge ut...men kanskje det bare er jeg som er rar :gjeiper:
Gjest Miam Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Takk for svar folkens! Har altså ikke kjøpt gjennom Amazon før, så jeg får undersøke der litt mer Et spørsmål til angående navnet hans. Ser noen steder hvor jeg har søkt "Leo Tolstoy" så finner jeg navnet "Lev". Er det det samme navnet, eller hva? For tittlene er jo stort sett de samme. FORVIRRA Edit: De "rare" bøken hørtes forresten ganske merkelige ut ja! Hehe, jeg får kun kjøpe bøker på Amazon til meg selv da, og ikke som gaver. Det høres jo unektelig ganske rart ut! Endret 11. januar 2010 av Miam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå