Gå til innhold

Bestille kopi av Agapekjole hos Torunns Drømmekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd Agape 1060 (middelalderkjole, vikingkjole, den har fått mange rare navn.....) i riktig størrelse, og den var perfekt til meg. Både til meg som type, til stedet der vi skal gifte oss, og ikke minst til min kropp.

Jeg skal ha den i helhvitt, og i litt stor størrelse, og har så langt ikke funnet den brukt.

Torunns Drømmekjoler syr en "kopi". Den er annerledes i broderiene, ellers lik, etter det hun sier selv. Jeg har sett detaljerte bilder av kjolen hun syr (eller, den syes vel i Kina, men dog...), og den ser veldig fin ut. Fint sydd, og satt fint på modellen.

Noen som har erfaringer med å ha gjort dette? Ikke nødvendigvis samme kjole, men fått sydd kjole hos henne som dere ønsket skulle være så nær originalen som mulig? Hvor fornøyde har dere vært?

Jeg sparer i så fall en god del tusenlapper, som nok får bein å gå på andre steder... Men siden Agapekjolen satt så perfekt, er det litt skummelt å skulle gjøre noe annet enn bare å bestille den! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat med den kjolen tror jeg at jeg ville tatt sjansen. Den er såpass dyr hos Agape (har sett på den selv, men den sprenger budsjettet fullstendig) og Torunns drømmekjoler leverer til halve prisen. Om den ikke skulle sitte perfekt kan den garantert selges for det du ga.

Skrevet
Akkurat med den kjolen tror jeg at jeg ville tatt sjansen. Den er såpass dyr hos Agape (har sett på den selv, men den sprenger budsjettet fullstendig) og Torunns drømmekjoler leverer til halve prisen. Om den ikke skulle sitte perfekt kan den garantert selges for det du ga.

Det er ganske mange mål hun skal ha, for å få den til å passe. Tenkte jeg skulle få en sydame / skredder til å ta målene, for å få de så nøyaktige og riktige som mulige, i så fall.

Skrevet

Har lest om andre her på KG som har sendt bilde av kjolen de ville ha til disse kinesiske sydamene som du finner på ebay blant annet. Det koster kanskje en tusenlapp inkl frakt. Det er penger det også, men ikke såååå mye om du ikke skulle bli fornøyd. Verdt å prøve kanskje?

Skrevet (endret)
Har lest om andre her på KG som har sendt bilde av kjolen de ville ha til disse kinesiske sydamene som du finner på ebay blant annet. Det koster kanskje en tusenlapp inkl frakt. Det er penger det også, men ikke såååå mye om du ikke skulle bli fornøyd. Verdt å prøve kanskje?

Takk for tipset, men jeg foretrekker å ha en kontaktperson her i Norge, som har erfaring med dette. :) Har også lest om ganske mange som IKKE har vært fornøyde...

Noen som har erfaringer med å få sydd en kopi hos Torunns Drømmekjoler, som de vil dele?

Endret av Modic
Skrevet

Du verden så stille det var fra dere nå, da! ;)

Skrevet
hei.

jeg har akkurat bestilt en kopi av en Alfred Angelo kjole....

det er denne men med svarte detaljer...

http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1

kan si ifra når jeg får den om resultatet.

Regner med å ha den i midten av februar :D

Den kjolen er bare såååå nydelig :rødme:

Har nesten kjøpt den mange ganger :fnise: men likevel får jeg ikke til å kjøpe den.. selv om den er bare såå vakker! :rødme:

Skrevet

jeg bare rett og slett elsker den kjolen... håper den er like bra som forventet når den kommer :D

og jeg tror den blir lekker med svart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...