babord Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Jeg handler nesten bare sminke o.l på nett, men nå har jeg et gavekort på 500 på Esthetique jeg må bli kvitt. Vil gjerne bruke det best mulig, noen som har tips om gode produkter som selges der? Ikke parfyme, det har jeg nok av for mange år
Perledrøm Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Estee Lauder Lash Primer Plus, denne er jeg fornøyd med. Jeg har hørt at mange er fornøyd med Estee Lauder Vanilla Truffle som en nude leppestift. Makeupkoster kanskje? Du kan jo gjemme det og gi som gave til noen hvis du ikke ønsker å "sløse" når alt er billigere på nettet
Gjest Raptuza Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 L'extreme mascara frå Lancome er god som gull hvis du ønskjer lengre øyenvipper...!!
Gjesten Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 YSL touche eclait, en fantastisk concealer
babord Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 YSL touche eclait, en fantastisk concealer Ja den bruker jeg fra før, har en uåpnet hjemme også så tror det får holde..kjøper den når jeg flyr Takk for alle tips! Gjerne flere
babord Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg hadde gått litt bananas hos MAC Det kunne jeg gjerne, men ingen av Esthetique'ne her jeg bor selger mac i alle fall:s
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ville brukt det på en av øyenskyggepalettene fra Chanel jeg. Gode og fine skygger (i motsetning til de andre som selges på Esthetique, som Dior og Lancome). Sminkekoster ville jeg styrt laaangt unna! Har både Chanel og Dior koster som ligger og støver ned og aldri blir brukt. De har grove, stive hår og røyter som bare fy. Hudpleien som selges der er heller ikke bra, så det må nesten bli sminke av noe slag.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Ville ha kjøpt en Bodylotion fra Biotherm, eller en god parfyme.
Xtra_lilje Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Ville ikke brukt det på hudpleie, men på sminke, selv om jeg ser du kjøper mest sminke på nett. evt en god parfyme eller en dyr dusjsåpe/lotion; noe litt ekstra luxus du ikke unner deg selv til vanlig
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Om du kler det, en knallrød leppestift som sitter godt. Har en fra YSL som sitter kjempefint
Quirky Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Chanels øyenskyggepaletter er supre, og ikke så lett å få tak i på nett- og når moms og fortollingsgebyr er lagt til, ikke billigere heller. Paletten med fire skygger som heter "Smokey Eyes" er fantastisk!
babord Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2010 Jeg vurderte chanel-palettene, men jeg har smokey eyes fra før Det ble french manicure-sett fra Dior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå