Gjest Gjest_lm_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei. Lurer på hvordan forholdet til eksene deres er? Har dere kontakt? null kontakt? Er det et problem for dere og ha kontakt med en eks hvis du ikke har pratet med han på veldig lenge? å finnes det noen som virkelig hater eksen sin? selv etter lang tid uten kontakt?
Gjest Gjest_it_* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde ganske bra kontakt med eksen min helt til jeg fikk vite at han hadde funnet seg ei ny ei. Da klarte jeg ikke mer. Men jeg hater ham ikke.
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Null kontakt her. Endelig. Han har vært en skikkelig drittsekk mot meg, men jeg hater ham ikke selv om jeg kanskje burde det. I mitt (mulig naive) hode, kommer dårlig oppførsel av flere grunner, feks usikkerhet, umodenhet, gruppepress og miljø, så jeg velger heller å tro at han fremdeles er et godt menneske, langt der inne et sted
Gjest Iah Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Har ingen kontakt med mine ekser. Hater de på ingen måte ikke og ønsker de alt godt, men har rett og slett ikke behov for å bevare vennskap med folk jeg har vært romantisk involvert med.
Gjest megvel Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Ser ikke poenget i å ha kontakt med ekser. De forsvandt jo av en grunn!
Pjukset Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har kontakt med eksen (siste eks). Han bor i et annet land, så det er ikke mer kontakt enn litt mailing en gang i ny og ne. Selv om bruddet var vanskelig skiltes vi som venner, og jeg liker å høre at han har det bra. Jeg har også sporadisk kontakt med en jeg var sammen med for mange mange år siden, men vi treffes sjeldent. Vi hadde ikke kontakt på veldig mange år, det var helt tilfeldig at vi gjennopptok kontak. Har ingen romantiske følelser for noen av disse, men jeg ser ingen grunn til å ikke ha noe kontakt med dem når vi fungerer fint som venner. Andre ekser har jeg derimot ingen kontakt med det, men det dreier seg vel om at det har vært vanskeligere forhold og bitterhet i ettertid. Ser ingen grunn til at man ikke kan være venner som ekser, hvis det fungerer.
LilleChili Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har kun kontakt med en, og da på facebook (hvis det kan kalles å ha kontakt). Han har kjæreste, og jeg har også kjæreste. Vi sender pm til hverandre innimellom, og snakker også åpent på veggen. Har en eks jeg misliker sterkt. Mye fordi han er utrolig blærete og hånlig ovenfor meg. Kanskje han ikke liker meg, men kunne vel oppført seg for det?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er venn med eksen. Han er det mennesket jeg har det best sammen med. Jeg har det alltid bra når jeg er sammen med han. Vi har prøvd å kutte kontakten flere ganger, men vi klarer ikke. Vi har kjent hverandre i 8 år og har delt så mye. Men når en av oss får ny kjæreste er jeg klar over at vennskapet må avsluttes. Det hadde blitt for vondt å treffe han hvis jeg visste at han skulle hjem til en annen etterpå. Det er fortsatt følelser fra min side. Men det funker. Vi har bare hatt sex 2 ganger siden han flyttet ut for snart 2 år siden. Vi er bevisst på at vi ikke kan ha fysisk kontakt når vi treffes. Da blir det verre etterpå. Da blir savnet etter det vi hadde sammen enda større - ihvertfall for meg. Han takler det bedre, sikkert fordi hans følelser er vennskaplige mens mine følelser fortsatt er romantiske.
Gjest Diane Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Lurer på hvordan forholdet til eksene deres er? Har dere kontakt? null kontakt? Er det et problem for dere og ha kontakt med en eks hvis du ikke har pratet med han på veldig lenge? å finnes det noen som virkelig hater eksen sin? selv etter lang tid uten kontakt? Ja, har en del kontakt med ham. Eller, det vil si, har hatt. Han har sagt diverse ting i det siste, som har fått meg til å revurdere en del. Vi veksler mellom å snakke sammen som i "the old, glory days" og å være bitre. Det beste hadde nok vært å kutte all kontakt. Jeg har iallfall bestemt meg for at om det kommer noe mer shitt fra hans side, så er det ingenting mer å snakke om. Det vet han, derfor vokter han seg nøye.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Lurer på hvordan forholdet til eksene deres er? Har dere kontakt? null kontakt? Er det et problem for dere og ha kontakt med en eks hvis du ikke har pratet med han på veldig lenge? å finnes det noen som virkelig hater eksen sin? selv etter lang tid uten kontakt? Null kontakt og glad for det. Hadde ikkje hatt ett problem med å ha kontakt med enkelte av de sånn plutselig nå. Hater 2 av de, misliker 2 av de ganske sterkt og resten bryr eg meg ikkje om i det heile tatt, og skjønner faen ikkje hvorfor eg var sammen med enkelte. Ung og dum/naiv I guess
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har kontakt med begge mine ekser. Den ene eksen min var en av mine beste venner lenge før vi ble sammen, og det var aldri et alternativ for oss å ikke ha kontakt etter at vi slo opp, selv om det var vanskelig i begynnelsen. De første par månedene hadde vi veldig lite kontakt, fordi vi trengte å komme over hverandre, men sakte men sikkert fant vi kontakten igjen og snakkes nå et par ganger i uka. Anser ham som en av mine beste venner Den andre eksen min kjente jeg ikke før vi begynte å date, og det var ikke så veldig seriøst mellom oss. Det endte også litt dårlig mellom oss...men siden jeg synes det er positivt å ha kontakt med ekser, gjorde jeg en ordentlig innsats for å snakke med ham en stund etter bruddet, og vi snakker nå kanskje annenhver måned. For meg er det viktig å ha kontakt med eksene mine, fordi det gjør meg så lei meg når folk snakker dritt om eksene sine eller sier at de absolutt ikke har noe kontakt, fordi det var en person de var glad i en gang og kanskje til og med elsket. Og så plutselig hater de dem:( Selvfølgelig vet jeg at det er mange som er uenig med meg når det gjelder kontakt med ekser, og der respekterer jeg! Men dersom begge har gått videre i livet sitt(og ingen av partene i forholdet oppførte seg veldig dårlig), så ser jeg ikke hva som er i veien med en hyggelig liten prat innimellom
Emilie 23 Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Ja, han ene eksen min har jeg masse kontakt med. Ble slutt i 2007, men det var aldri snakk om å kutte kontakten. Jeg har type nå, men det fungerer fint at vi er venner, han hadde kjæreste i sommer, vi hadde kontakt da også. Han er den personen jeg snakker best med, han forstår meg 200 %, og han kommer alltid med gode svar. Vi hadde sexforhold når ikke noe av oss hadde kjæreste, det fungerte bra. Jeg er så utrolig glad i han, og det kommer jeg alltid til å være. Jeg betyr ekstremt mye for han også!
Gjest Iah Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 (endret) [quote name='caramiacaramella' date='11.01.2010 (06:29)Men dersom begge har gått videre i livet sitt(og ingen av partene i forholdet oppførte seg veldig dårlig), så ser jeg ikke hva som er i veien med en hyggelig liten prat innimellom Endret 11. januar 2010 av Iah
Ella_Grey Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Har ikke kontakt, møtte en gang en eks når jeg var sammen med noen som var kjente noen han var sammen med akkurat da. Vi latet begge to som om vi aldri hadde møttes før, og var kjølig høflige mot hverandre
Asteria Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Har ingen kontakt med x`n..Begge har nye... Slutt er slutt..
MissStiles Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 Nylig så hadde jeg kontakt med alle eksene mine (3 stk). Men kutta ut de to siste pga at det ble for dumt. Så nå har jeg bare kontakt med første eksen min. Vi var venner før vi ble sammen og er fortsatt venner etter at vi slo opp med hverandre. Av og til så møtes vi men mer og mer sjelden siden vi begge er i et forhold og har jobb/skole. Men vi har så mye historie at jeg liker å fortsatt være venner med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå