ecathari Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei Vet jeg kanskje er litt tidlig ute.. Men bedre det enn for sent! Vi vurderer et transatlantisk cruise med Royal Caribbean i november. Vi går på båten i Barcelona, og av i Galveston, Texas. Har sjekket litt rundt på flypriser og slikt, fra både norske og amerikanske flyselskaper.. Det er ganske dyrt, hvertfall de prisene jeg finner.. Så det jeg lurer på er: * Lønner det seg å bestille flybillettene allerede nå? * Faller eller stiger prisene i løpet av året mon tro? Blir det billigere om et par måneder, eller mer? Eller blir det dyrere jo lengre jeg venter? * Andre tips på hvordan fly "billig" fra USA og hjem igjen? Og har noen andre her vært på transatlantisk cruise? Del gjerne erfaringer og synspunkter Mvh ecathari
TrinaKG Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Det er ikke lett å finne billge billetter til USA etter som det er ganske langt ditt. Jeg har stort sett funnet de billigste billettene fra London. Søk i billetter med avreise fra London og ikke Oslo for å se om du da får billigere billetter. Bruk søketjenester som f.eks. Momondo - http://momondo.com Jeg tror ikke det blir billigere billetter ved å vente.
Gjest megvel Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 VI kjøpte billetter en måneds tid før vi reiste til Washington. Betalte 7-8000 da. Det billigste vi fant var vel 5000, men så var vi ikke så smarte at vi kjøpte de... :klø:
Bolligator Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 www.travelocity.com Siden soker gjennom alle flyselskaper for rimeligste pris. Trur nok jeg ville bestilt saa fort som mulig om jeg var deg. Veldig billig blir det nok uansett ikke, men jeg vil raade deg til aa kjope billetter fra et utenlandsk flyselskap. Sist jeg handla billett kosta det meg 4500NOK tur/retur kun en maaned for avreise (U.S. Airways). Ha det kult i Texas! Kanskje vi treffes uvitende paa WalMart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå