Gjest Huffsa Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Fikk jo på acryl negler på fredag, og hadde ista et uhell når jeg skulle ta på meg sko samtidig som min søster som sto ved siden av løftet opp beinet og det resultete hvertfall i av jeg brakk av halvparten av neglen. Er ingenting som "stikker ut" lenger, men det er "negl" igjen på den opprinnelige neglen min. Jeg skal til samme sted jeg fikk neglene i morgen, for annsiktsrens og ryggmassasje. Kostet meg 800 å få disse neglene på, og jeg vet egentlig ikke hvor mye det er meningen de skal tåle, men tror dere at jeg må betale for å fikse neglen? Og jeg må vel ikke betale full pris for EN negl? det har jeg ikke råd til, og ser forbanna dumt ut med 9 lange negler med fransk manikyr og en superkort uten noen ting..
Gjest Heidie Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Du burde klage, og de burde fikse det uten å ta noe ekstra betalt for det
Gjest Huffsa Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Så det er ikke meningen de skal knekke så lett? Det var ikke hardt eller noe, jeg fikk heller ikke spesielt vondt. Bare kjente at det var press mot neglen og *knekk* så var den borte. Syntes det var inmarri kjipt, var så stolt av neglene mine..
Gjest Heidie Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg flyttet dagen etter jeg fikk mine, og var uheldig mange ganger og fikk dunket hardt borti dem, og det tålte dem fint. måtte bite kjempehardt for å få dem av etter bryllupet da jeg ikke orket mer! Så ja, de skal tåle mye mer enn det!
Gjest Huffsa Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Nei, da får jeg si ifra i morra, og "kreve" ny negl. Trodde de skulle tåle litt mer, var ikke harde sammenstøtet med negl og sko..
Tequila!! Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Det vanligste er å gi 1-ukes garanti. Skulle de falle av eller knekke den første uken får man da gratis rep. Etter dette pleier prisen å være fra 45,- til 95,- pr negl.
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Å benytte neglene som skojern er vel sannsynligvis ikke noe som dekkes av garantien normalt. Du forteller ikke så detaljert hvordan det skjedde, men man bør være litt forsiktig med neglene de første dagene. Deretter kan man være litt mer hardhent.. De fleste negldesignere forteller kundene dette når de har støpt neglene ferdig. Det kan også hende at neglene ikke holdt den kvaliteten de skulle, men mest sannsynlig så var nok det støtet hardere enn du tror. Som sagt tidligere i tråden koster det som regel under en 100 lapp å fikse en negl. Jeg har en venninne som er designer, og ofte kommer kundene og forteller at neglen bare "falt" av helt av seg selv... Når hun ser på neglene er de som regel revet av helt ned til kjøttet... Det ser ikke slik ut hvis en negl bare "faller" av. Da sitter din vanlige negl tilbake. Når din ekte negl blir med i "fallet" er det ikke bare noe som skjedde av seg selv. Som regel er det noe som skjedde på byen en lørdagskveld... Joda, kanskje de ikke merket det med en gang, men det har neppe noe med neglene å gjøre...
Gjest Huffsa Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Har verken brukt neglen som skojern eller mistet noe av min oprinnelige negl. Vet selv hvor hardt sammenstøtet var, og det var ikke hardt, da hadde jeg fått vondt ettersom at fingeren også var til stede. Negldesigneren sa ingen verdens ting, hun sa at jeg måtte være igjen i 5 min så alt fikk tørket også kunne jeg gjøre alt som jeg pleide normalt. Det tar jeg egentlig som å gjøre normale ting, som å ta på seg sko. Hun snakket også ufattelig dårlig norsk, og forstod ikke halvparten av hva jeg spurte om en gang(hun var polsk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå