Mrs. K Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Min datter har forelsket seg i et "Sengesett i lekker blank sateng. Herlige farger i myk og behagelig polyester" fra sparkjøp. Er polyester ok å sove i eller er det helt ekkelt? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Uff, jeg driver å flyter rundt i slik sateng. Klare faktisk ikke å få god søvn i dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 30. august 2003 #3 Del Skrevet 30. august 2003 Polyester sengetøy er ett helvete. Ikke kjøp det, det blir stygt og nuppete i vask, holder på svettelukt (etter vaskt lukter det surt), det gnisser mot tørre hudflekker mm. Søk i forumet så finner du massevis av innlegg om dårlige erfaringer med polyestersengetøy. Såkalte silk-look sett til 198 kroner fra Kid eller Jysk eller annen drit er bortkastede penger. Barn sover heller ikke komfortabelt i polyester. Det ser pent ut når du har kjøpt det man bare vent til etter det har hatt noen runder i vaskemaskinen. Kjøp heller noe skikkelig pent til henne som varer, styr unna alt med polyester i. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 30. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2003 Ok. Jeg får prøve å få henne interesseret i rosa med bamser eler slikt. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. august 2003 #5 Del Skrevet 31. august 2003 Vi kjøpte sateng sengesett i polyester, og det revnet i sømmene etter et par vask, så det anbefales ikke! Har også et sett som er enten en blanding av polyester/bomull eller bare bomull (husker ikke helt), men det er fortsatt like helt. Hvis man kjøper slike sett bør man sjekke at det ihvertfall er noe bomull i det. Det hjelper utrolig mye på kvaliteten. Det er min erfaring ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. august 2003 #6 Del Skrevet 31. august 2003 Om jenteungen har lyst på noe blankt og glinsende på senga, så kan du jo kjøpe et sånt sett (billig) og legge en sommerdyne inni. Så fester du dyna godt til dynetrekket i alle sidene og syr igjen åpningen. Hvis du gidder så kan du jo sy gjennom hele greia også, slik at det blir sting gjennom både dyne og trekk i et slags mønster. Da har hun et fint sengeteppe til å slenge oppå senga. Og hu får et matchende putetrekk med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 Billig"sateng"?? Glem det. Skal du ha sateng så koster det dyrt i Norge. Skikkelig sateng koster ca 6-700 pr sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå