Snop Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg får veldig fort fett hår. Dagen etter at jeg har vasket det ser det rett og slett ikke helt bra ut, og 3. dagen kan jeg ikke gå med det i offentlighet. Til nå har jeg prøvd alle butikksjampoer som finnes, i tillegg til at jeg de siste par årene kun har brukt frisørsjampoer, den siste var Redken Extreme. Jeg har spurt flere frisører om hjelp, men får bare svevende svar. Kan noen anbefale meg en helt konkret en? Jeg så at Redken har noen hvite flasker for blant annet flass, håravfall og fett hår. Kan den brukes eller er det for heeelt ekstreme tilfeller? Eller er mitt tilfelle godt nok når det blir fett dag 2? Jeg har forresten prøvd det å vaske håret sjeldnere over veldig lang tid, det hadde null effekt.
Kirby Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Redken sin for fett hår er ganske grei synes jeg, da går det gjerne 3-4 dager i allefall. Kjøp deg en tørrshampoo om du ikke har prøvd det også
Snop Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Redken sin for fett hår er ganske grei synes jeg, da går det gjerne 3-4 dager i allefall. Kjøp deg en tørrshampoo om du ikke har prøvd det også Er det det hvite flasken, det? Oh, tørrsjampo hørtes moro ut, det har jeg ikke hørt om engang. *google*
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Du bør gå for volumsjampoer om de ikke har egne fettsjampoer.
Kirby Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Ja, den heter Scalp Relief Oil Detox. Anbefaler forresten Batiste om du vil prøve deg på tørrshampoo, den er best, og jeg har prøvd et par stykker
Snop Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 bestilte Redkens sjampo i kveld, og Batiste skal googles nå, takk for tipset
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Jeg plagdes også noe voldsomt med fett hår før, noe som gikk bort da jeg begynte med volumsjampo som løftet håret. Har brukt ei hel flaske av den hvite fra Redken, men likte den ikke; følte at jeg måtte bruke mer sjampo enn ellers, at den var vanskelig å fordele og at håret ble squeaky clean av den.
Snop Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2010 Jeg plagdes også noe voldsomt med fett hår før, noe som gikk bort da jeg begynte med volumsjampo som løftet håret. Har brukt ei hel flaske av den hvite fra Redken, men likte den ikke; følte at jeg måtte bruke mer sjampo enn ellers, at den var vanskelig å fordele og at håret ble squeaky clean av den. Hvilken volumsjampo brukte du da? Så kan jeg gjerne kjøpe den om jeg ikke er fornøyd med den hvite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå