Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hvordan vet jeg hva han vil med "oss" i et ferskt forhold? Et fastere forhold eller bare litt uforpliktende sex-forhold? Se etter "tegn", eller spørre rett ut? Hva ville DU gjort? Og hvis du spør rett ut; hvordan ordlegger du deg?
Gjest m0k Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 han pleyer deg rett og slett. han får det han vil ha av deg, og det er bare sex som er greia. du satser på at det kanskje er noe mer, men det sier seg selv at det ikke vil fungere når dere ikke har kommunikasjon inne i bildet i det hele tatt.
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 han pleyer deg rett og slett. han får det han vil ha av deg, og det er bare sex som er greia. du satser på at det kanskje er noe mer, men det sier seg selv at det ikke vil fungere når dere ikke har kommunikasjon inne i bildet i det hele tatt. Hvordan vet du dette, når du ikke kjenner oss? Jeg spør på generelt grunnlag, vi har ikke kjent hverandre særlig lenge...
Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Hvordan vet jeg hva han vil med "oss" i et ferskt forhold? Et fastere forhold eller bare litt uforpliktende sex-forhold? Se etter "tegn", eller spørre rett ut? Hva ville DU gjort? Og hvis du spør rett ut; hvordan ordlegger du deg? Ikke spør, hvis dette er veeldig ferskt. Det kan få deg til å virke overivrig (pent ord for desperat)og det går sjelden bra. Hvis han er ute etter et forhold, vil han jo bruke tid på å bli kjent med deg. Samtaler, kaffe, middag, kino, møte venner etc. Så da vil du finne ut av det etterhvert. Er han bare ute etter sex, vil du nok merke det også (lite kontakt utenom). Hvis du derimot med "ferskt" mener at det har gått noen måneder, uten at du er noe klokere - spør.
Gjest pastamannen Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Og hvis du spør rett ut; hvordan ordlegger du deg? Min kjære og jeg snakket åpent om alt fra første stund det oppstod et problem eller et spørsmål. Det var veldig befriende, og det endte med at vi giftet oss. Hvordan vi ordla oss? Som oss selv, i all vår svakhet. Ikke hør på fjortisrådene om å se etter tegn eller gå rundt grøten. Det er en sikker oppskrift på fiasko.
Gjest Diane Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Hvordan vet jeg hva han vil med "oss" i et ferskt forhold? Et fastere forhold eller bare litt uforpliktende sex-forhold? Se etter "tegn", eller spørre rett ut? Hva ville DU gjort? Og hvis du spør rett ut; hvordan ordlegger du deg? Jeg er veldig direkte av meg, så jeg gjør premissene klare fra begynnelsen. Hva jeg forventer, hva jeg gir, og hvor jeg vil ende.
Gjest negasjon Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Det er lov å si "jeg håper ikke du har flere du møter?" pga sykdommer. Resten kommer av seg selv.
MissStiles Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Jeg ville også bare spurt rett ut hva han vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå