verene Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Hva skal dere servere av drikke til gjestene ved ankomst til festlokalet? Mens de venter på brudeparet mener jeg.. Er det vanlig at gjestene får noe å drikke på da? Og så skjenkes det på nytt når brudeparet ankommer? Eller gjør man det på en annen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Mineralvann, sider, kaffe og litt fingermat. Umiddelbart før brudeparet ankommer serveres Martini Asti. Det skåles og vi går til bords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. august 2003 #3 Del Skrevet 30. august 2003 Vi skal ha Martini Asti som velkomstdrink, og resten er ikke helt bestemt ennå.... Regner med a mor har noen gode ideer..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2003 #4 Del Skrevet 30. august 2003 Vi skal ha Freixenet og alkoholfritt alternativ. Festen holdes på et vertshus og vi går ut i fra det de har å tilby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 30. august 2003 #5 Del Skrevet 30. august 2003 Har ikke fått tidsskjemaet på plass (sier til meg selv at vi enda har PLENTY med tid) - men jeg formoder at etter at vielsen er over i Tinghuset så fyker vi av gårde til fotografen med forloverne. Gjester kan da dra over til lokalet der vi skal være og der vil det stå aperitiffer * - evt noe "fingermat" til vi ankommer. Ja, hvor lang tid bruker man hos fotograf forresten? 1 time? 2 timer?! Etter at vi da kommer til lokalet tar vi alle en felles SKÅL - og man kan da sette seg til bords - - eller noe sånt - vil jeg tro hmm.... * = kanskje en punch-bowl - eller musserende vin /alkoholfritt til de som vil ha det. Får se hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. august 2003 #6 Del Skrevet 31. august 2003 Vi prøvde ut Asti Spumante igår, vi..... Minst like godt som Martini Asti, bare billigere... (49 svenske kroner for en flaske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 31. august 2003 #7 Del Skrevet 31. august 2003 Må du på "Harry-tur" for å kjøpe den? Kunne tenke meg å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. august 2003 #8 Del Skrevet 31. august 2003 Vi skal ha champagne, kaffe /kakao og minarvann. Og litt snacks/fingermat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Vi skal ha Martini asti . syntes den er kjempe god . Tenkte å ha Mozel som det alkeholfrie alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 Regner med at man får kjøpt Asti Spumante på polet her hjemme også, men ikke akkurat til den prisen... Men Martinien er best..... (Vet jeg skrev at de er minst like gode over her...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå