Gå til innhold

Frisør og sminke i Kristiansandsområde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi gifter oss i juni 2010, og jeg trenger hjelp til å finne frisør og noen som kan sminke meg fin på den store dagen. Er det noen her som vet om noen som er flinke i Kristiansandsområdet?

På forhånd takk for hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Hei! Gøy med andre fra Kristainsand her,da..=)

Jeg skal bli sminka og satt opp håret på Renate`s. Eller det vil si sminke på Renate`s og frisør i samme bygg. Greit å ha alt på ett sted. Så kan jeg bli sminka mens jeg sitter i frisørstolen mens håret tørker,hehe..=)

Koster nok litt mer enn andre steder, men har bare hørt bra ting om de og syns de virker profesjonelle.

Orker ikke noe surr den dagen.. :sjenert:

Skrevet

Venninna mi brukte Carmasi frisør (den i samme bygg som Renates) og var veldig fornøyd. Selv velger jeg nok A-salong fordi jeg vet om en veldig flink frisør der. Kjenner ikke til hvordan de er på sminkefronten, men jeg kommer nok til å ta den delen selv.

Skrevet

Har brukt Carmasi som frisør tidligere og er veldig fornøyd med dem, så da ender jeg nok opp der :) Takk for svar, tenkte det var best å høre med andre før jeg bestilte noe!

Skrevet
Koster nok litt mer enn andre steder, men har bare hørt bra ting om de og syns de virker profesjonelle.

Orker ikke noe surr den dagen.. :sjenert:

Hvilken pris har du fått? Jeg har fått pris i Lillesand på 3000-4000 og da nevnte de ikke sminke.. Synes dette var litt stivt, men har jo ikke sjekket særlig rundt enda.. Det var timepris, og den var like høy også på prøvetimen!

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Hvilken pris har du fått? Jeg har fått pris i Lillesand på 3000-4000 og da nevnte de ikke sminke.. Synes dette var litt stivt, men har jo ikke sjekket særlig rundt enda.. Det var timepris, og den var like høy også på prøvetimen!

Husker ikke hva frisøren tar, men skal til frisøren nesten uke, kan spørre da! :jepp: Tror ikke frisøren tar mer enn vanlig, det var heller sminken jeg siktet til.

For sminke tar de 1500 kr! Dyrt, men det er inkl. prøvetime, maskara, forming av øyenbryn og askepott-ampull (som visstnok skal hjelpe mot hovne,trette øyne). Mye penger sammenlignet med andre, men disse vet hva de gjør. Greit å ha en prøvetime også, syns jeg..da trenger jeg ikke å være nervøs for å se ut som en klovn på bryllupsdagen.. :fnise:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Var hos frisøren for noen dager siden og spurte henne om pris på brudeoppsett. For prøvetime, mat/frukt/champange og hjelp til påkledning koster det 2850,-. Så det blir 2850kr for hår + 1500kr for sminke + ca.500 kr for forloverens håroppsett = i underkant av 4000 kr!! :rødme:

MYE penger, men håper at det vil være verdt det... :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har gått til Karina på Sans frisør og hudpleie i mange år, hun er kjempeflink! Hun er knallgod på hår! Har ikke blitt sminket av henne, men hun er utdannet hudpleier og make-up artist og kan nok sine saker der også.

Ellers er Elin på Vår Hudpleie på Kjøita kjempedyktig! Ikke sikker på om hun jobber lørdager, men...

Gøy med andre i Kr.sands området her da :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...