Frøken Helene Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Jeg er så heldig å ha blitt fridd til, og vi tenker å kun ha nærmeste familie til middag og kaffe samme dag som bryllupet. Vi skal gifte oss en gang i juni, og tenker å ha vennefesten i august når ferien er over. Det er ikke før i 2011 altså, men jeg gleder meg sånn og halve kosen er å tenke ut og planlegge. Kan noen hjelpe meg med tekst til invitasjonen til vennefesten? Vi stiller med velkomstdrink, øl/vin/mineralvann til maten (og så lenge beholdningen rekker) og kaffe avec, men hvordan formidle at gjestene bør/kan ta med seg "noen kalde" til utpå kvelden hvis de er ekstra tørste? Det er sikkert blitt spurt om 1000 ganger, men søkefunksjonen her er rett og slett elendig. På forhånd takk for hjelpen
krem Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer med forlovelsen Vi skal også ha vennefest, men vi skal ha det dagen etter bryllupet i hagen til hans foreldre. Har tenkt å skrive noe slikt som dette i invitasjonene til vennefesten: "Vi gifter oss 19. juni kl ... i .... og vil feire med våre venner og fettere og kusiner søndag 20. juni (sted og tid) +++ . PS: dere er hjertelig velkomne til vielsen i kirken!" noe sånt i alle fall Går jo an å legge til at det vil bli servert alkohol til mat og kaffe og de som ønsker å fortsette festlighetene (eller noe sånt) må gjerne ta med litt ekstra drikke. Vi skal ikke ha alkohol i vårt bryllup (er ingen tradisjoner for det i noen av familiene, og i respekt for hans foreldre serverer vi det heller ikke på vennefesten, er jo også på en søndag) Lykke til!
Frøken Helene Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Tusen takk! Må nok pønske litt på den formuleringen, altså. Mulig vi ender opp med å dekke alt selv også... Lykke til med hagefesten, den høres veldig koselig ut! Og selvfølgelig bryllupet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå