Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har gode erfaringer med andre bioterm produkt, men har ikke prøvd produkt for ansiktet enda. Har lenge tenkt på det, men pga dårlig økonomi har jeg ikke hatt råd.. Nå har jeg oppdaget strawberrynet, og siden produktene er såpass billige der, har jeg bestemt meg for å kjøpe Lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med de, og råd om hvilken serie jeg bør kjøpe. Jeg har en slags blandingshud.. Har svært sjelden kviser (byller liksom), men får lett blank hud. Har også litt store porer på kinnene, og en del sorte prikker på nesa som jeg IKKE får bort.. Får også lett tørr hud, så hender jeg må ha opphold med hudpleien.. (har hittil brukt en del vichy for fet hud) Hva tror dere?
Asteria Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 strawberrynet er fantastisk Jeg bruker Biotherm sine Biopur Pore Reducer produkter... (blå flasker).. Bruker "Gentle purifying gel" og rensevann i samme... Jeg har litt blandingshud (blir fort blank i T-sonen)..Har også litt porer.. Er veldig fornøyd med disse og har brukt de noen år:)
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 strawberrynet er fantastisk Jeg bruker Biotherm sine Biopur Pore Reducer produkter... (blå flasker).. Bruker "Gentle purifying gel" og rensevann i samme... Jeg har litt blandingshud (blir fort blank i T-sonen)..Har også litt porer.. Er veldig fornøyd med disse og har brukt de noen år:) Jepp, elsker strawberrynet Heter rensen Biopur SOS normalizing exfoliation lotion? Denne: http://no.strawberrynet.com/skincare/bioth...g/95925/#DETAIL Var den som er rens, som jeg kunne se.. Bra å høre at du er fornøyd med de Du får ikke tørr hud av dem, heller?
Asteria Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jepp, elsker strawberrynet Heter rensen Biopur SOS normalizing exfoliation lotion? Denne: http://no.strawberrynet.com/skincare/bioth...g/95925/#DETAIL Var den som er rens, som jeg kunne se.. Bra å høre at du er fornøyd med de Du får ikke tørr hud av dem, heller? Den heter Biopur PoreReducer gentle purifying lotion.. De har ikke hatt den på Strawberrynet de siste ukene, såjeg lurer litt på om den er borte og erstattet med den du viser her.. hmm.. usikker.. men denne har jeg ikke sett den før så bestiller den siden jeg er tom:) nei, får ikke tørr hud i det hele tatt av disse.. Endret 10. januar 2010 av Asteria
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Den heter Biopur PoreReducer gentle purifying lotion.. De har ikke hatt den på Strawberrynet de siste ukene, såjeg lurer litt på om den er borte og erstattet med den du viser her.. hmm.. usikker.. men denne har jeg ikke sett den før så bestiller den siden jeg er tom:) nei, får ikke tørr hud i det hele tatt av disse.. De har den hos http://www.feelunique.com/p/Biotherm-Biopu...tion-200ml.html til £ 12.49 inkl. frakt (dvs. ca. NOK 115,-).
Asteria Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 De har den hos http://www.feelunique.com/p/Biotherm-Biopu...tion-200ml.html til £ 12.49 inkl. frakt (dvs. ca. NOK 115,-). Ja der er den der Aldri sett det nettstedet før, men det var jo en bra pris
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Den heter Biopur PoreReducer gentle purifying lotion.. De har ikke hatt den på Strawberrynet de siste ukene, såjeg lurer litt på om den er borte og erstattet med den du viser her.. hmm.. usikker.. men denne har jeg ikke sett den før så bestiller den siden jeg er tom:) nei, får ikke tørr hud i det hele tatt av disse.. hmm, ok tror jeg bestiller den da, er sikkert god den også
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Har forresten noen av dere tips om en god øyekrem for poser/blålighet under øynene?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Ja der er den der Aldri sett det nettstedet før, men det var jo en bra pris Har handlet ca. 50 ganger der, og har kun god erfaring. Tips hvis man vil handle på Feelunique: - Billigst å velge pund (kan velge valuta). - Handler man for over NOK 200,-, så får man refundert mva og tollgebyr. Bare sende en mail med forespørsel, der man henviser til ordrenummer og legger ved bilde av kvitteringen fra posten. Får pengene på kontoen etter noen dager.
Asteria Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Akkurat nå tester jeg ut Garnier Nutritionist Coffeine Eye-Roll-on... Jeg tror den hjelper litt.. Jeg forhørte meg litt på parfymeriet her en dagen, og hun mente at det hjalp å drikke masse vann og spise sunt..(!!!?) Jeg synes da jeg gjør det, men jeg jobber mye natt og tror nok det er derfor jeg får det.... så trenger en mirakelkrem istedet
mari4ever Skrevet 13. januar 2010 #11 Skrevet 13. januar 2010 Akkurat nå tester jeg ut Garnier Nutritionist Coffeine Eye-Roll-on... Jeg tror den hjelper litt.. Jeg forhørte meg litt på parfymeriet her en dagen, og hun mente at det hjalp å drikke masse vann og spise sunt..(!!!?) Jeg synes da jeg gjør det, men jeg jobber mye natt og tror nok det er derfor jeg får det.... så trenger en mirakelkrem istedet Har du prøvd Babor sin sensational eyes? den er super mot mine blå ringer og gir masse fukt, som er veldig viktig for det tynne øyepartiet:) Babor har mange supre produkter, og fås kjøps hos hudpleie salonger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå