Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. :/

totla

Anbefalte innlegg

Jeg er en 18år gammel jente som har vært i et forhold i 2,5 år,med en på samme alder og skole. i slutten av november så gjorde han det slutt med meg, fordi han da ikke hadde følt at vi hadde vært sammen på flere måneder. Han gjorde det altså slutt via facebook... Jeg tok dette svært tungt, og slet virkelig på skolen, så jeg fikk permisjon, og reiste hjem til mine foreldre. Det som ikke gjorde saken bedre, var at vi begge går på samme skole, som er en internat skole, der vi bor vegg i vegg. Da det var gått en eller to dager , så hadde han da allerede begynt på en ny jente, en i 1.klasse på samme internatskole. De hadde visst kysset foran hele skolen osv. Dette fikk jeg vite av mine kjære venninner, som hele tiden støttet meg. For å si det slik, så ringte jeg eksen og var skikkelig forbannet, og skjellte han ut. Han fortalte at han fremdeles elsket meg, men at han bare ville ha det litt morsomt. Etter en uke med masse gråting og lite søvn, gikk ting opp for meg, og jeg forsto endelig at jeg fortjente bedre, og at det var hans tap ikke mitt. Han hadde selvfølgelig skikkelig dårlig samvittighet, og slet med å komme over meg, og derfor ville han få tankene over på noe annet, dvs. hun i første klasse. Er glad det gikk ganske fort å komme over han, og det jeg tror hjalp meg enda mer, var at jeg var så sint og forbannet, slik at følelsene mine for ham bare forsvant.

Men nå til det jeg egentlig lurer på.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg rundt andre gutter? Jeg har begynt å snakke med en gutt, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og hva jeg skal snakke om osv.. Er ikke helt sikker på om jeg er klar for et nytt forhold, selv om jeg er kommet over eksen. Når vet jeg at jeg er klar igjen?

Håper at noen har vært i samme situasjon som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...