ihearttom Skrevet 10. januar 2010 #1 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg fant frem en bh (en såkalt balconette bh) som har ligget i skapet mitt ganske lenge, som var julegave for noen år tilbake. Hadde den på meg, og aldri har kjæresten min vært såå interessert i overkroppen min som det han ble når jeg hadde på den. Vanligvis går jeg bare med helt vanlige push up bher, men de gjør ikke så veldig mye for meg. Tydeligvis gjør disse balconette bh'ene en viss forskjell på figuren min. Noen som vet om noen bra sider hvor de selger lekkert undertøy (og selfølgelig balconette bher) til en ikke så altfor høy pris? Endret 10. januar 2010 av ihearttom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Esme Skrevet 15. september 2010 #2 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg fant frem en bh (en såkalt balconette bh) som har ligget i skapet mitt ganske lenge, som var julegave for noen år tilbake. Hadde den på meg, og aldri har kjæresten min vært såå interessert i overkroppen min som det han ble når jeg hadde på den. Vanligvis går jeg bare med helt vanlige push up bher, men de gjør ikke så veldig mye for meg. Tydeligvis gjør disse balconette bh'ene en viss forskjell på figuren min. Noen som vet om noen bra sider hvor de selger lekkert undertøy (og selfølgelig balconette bher) til en ikke så altfor høy pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Esme Skrevet 15. september 2010 #3 Del Skrevet 15. september 2010 Hei. Prøv denne linken. Har bestilt mye derfra, og har aldri hatt problemer http://www.amplebosom.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. september 2010 #4 Del Skrevet 16. september 2010 Figleaves har godt utvalg av undertøy. Kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå