Gå til innhold

Venter på mensen):

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_springerinne_*
Skrevet

Er en 30 år gammel jente som venter på mensen. Mistet den først i 6 år da jeg var litt over 20 år pga anorexi og toppidrett( ingen god kombinasjon). Fikk den så tilbake naturlig etter å ha fått på meg noen kilo. Deretter hadde jeg den i 3 år før den forsvant igjen for 3 år siden, etter at jeg igjen mistet noen kilo. Nå ønsker min mann og jeg så sterkt barn. Toppidrettssatsingen er for lengst over, og vi har et veldig godt ekteskap. Jeg har klart å legge på meg noe og går nå bare og venter på at denne mensen skal komme tilbake, men hvor lang tid kan det ta? Hvor mye må jeg legge på meg. Dette er så frustrerende. Blir så trist og lei og det hjelper ikke å vite at jeg har meg selv å takke. Noen andre med lignende problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i liknende situasjon, og løsningen for meg var noen kg på og p-piller. Det er jo hormonene som mangler når man er for tynn, og det fikk p-pillene satt igang.

Hvis du har vært toppidrettsutøver regner jeg med at du er vant til å kontrollere det du spiser, og den evnen må du nå bruke for å legge på deg :) Det kan du dessuten trenge når du blir gravid i tilfelle du blir dårlig i svangerskapet. Mange orker ikke spise så mye hvis de er kvalme, og da trenger man noe å gå på.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...