kriztine Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Funker de berømte spikemattene egentlig? og er det det samme hvor man kjøper de hen? clas ohlsen selger spikermatte til 399.kr. rema1000 til 100 kr og helsekostforretninger til 799kr. Blir litt forvirret kan du si..sliter med vond rygg/nakke og har vurdert å kjøpe en slik matte, noen med erfaring?
Lykkelitenen Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Største forskjellen er hvor spisse sikermattene, mønsteret på spikerblomstene og hvor mange spikre. Har selv en fra helsekost, Yantra, og er veldig fornøyd. Deilig for stive og støle muskler om kvelden, og jeg sover mye lettere og bedre etter bruk. Er selv skeptisk til de billigste allternativene, ettersom de jeg har kjent på er mye "mildere" i spikrene, og de er jo de som gjør jobben. Sett på de på clas Olson, og de er jo ikke særlig spiss sammenlignet med Shakti eller yantra (begge disse har jeg klart å stikke meg til blods på fingre med uhell...)
kriztine Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Største forskjellen er hvor spisse sikermattene, mønsteret på spikerblomstene og hvor mange spikre. Har selv en fra helsekost, Yantra, og er veldig fornøyd. Deilig for stive og støle muskler om kvelden, og jeg sover mye lettere og bedre etter bruk. Er selv skeptisk til de billigste allternativene, ettersom de jeg har kjent på er mye "mildere" i spikrene, og de er jo de som gjør jobben. Sett på de på clas Olson, og de er jo ikke særlig spiss sammenlignet med Shakti eller yantra (begge disse har jeg klart å stikke meg til blods på fingre med uhell...) Tror nok jeg satser på den yantraen vil ikke kjøpe noe billigskjit som ikke funker heller!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Sett på de på clas Olson, og de er jo ikke særlig spiss sammenlignet med Shakti eller yantra (begge disse har jeg klart å stikke meg til blods på fingre med uhell...) Den matta Clas Ohlson selger er yantramattan.
Lykkelitenen Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 det var ikke det når jeg sjekket, men det er leeenge siden, ganske etter at de første spikermattene kom... Så kan godt være det er disse de har fått inn nå jeg kjøpte min på internett.
Gjest altamor Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 det var ikke det når jeg sjekket, men det er leeenge siden, ganske etter at de første spikermattene kom... Så kan godt være det er disse de har fått inn nå jeg kjøpte min på internett.
Gjest altamor Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Yantramatten koster 299,- hos XXL SPORT: http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimappara...tten-xl-1059712 -DET ER JO GANSKE RIMELIG...
Gjest anonymest av alle Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Heisann! Jeg sliter selv med rygg- og nakkeplager og har derfor gått til innkjøp av en shakti-matte. Bruker den hver kveld, og har gjort det i et halvt år nå. Kan ikke si at jeg merker noen varig effekt, men den virker utrolig avslappende og avspennende på meg, så jeg blir tung og trøtt og sovner fort etter en halvtimes bruk. Er jeg kjempestresset etter jobb eller noe, legger jeg meg på matten et lite kvarter på ettermiddag, og det funker som kjusan! :o)
Gjest Mia Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg bruker min matte nå ett år. Og er kjempe glad for at jeg kjøpte den - funket fra aller første gang. Har veldig mange spenninger i ryggen pga mye data jobbing og stress med deadline, samt studier ved siden av... Ville ikke overlevd uten matta altså. Min heter Qi-welness. Om du bor i Oslo - jeg så samme matta hos min massør, http://www.healing-massasje.no/spikermatte_tilbud.html, for 199. Tenker å kjøpe en til kjæresten min til jul... Tror at generelt sett alle mattene blitt billigere - mange produsenter, så det er bare å velge en du tror vil passe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå