Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 ..det er allerede noen i familien som heter det. Forslag til lignende eller beslektede navn? Tusen takk.
NoAngel Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 ARYAN?? http://www.aryan-nations.org/ er du gal!! hehe det hadde vel ikke blitt så bra vel..
Eplefe Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Aindrea, Aindréas, Aindrú, Anaru, Ander, Anders, Anderson, András, Andras, Andraž, André, Andrei, Andrej, Andrejs, Andres, Andreu, Andrias, Andris, Antrei, Antsa, Antta, Asko, Ondrei.
Vilette Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Ole Andreas http://www.nymbler.com/ - du kan sjekke ut denne siden for inspirasjon. Din personlige baby navn assistent
addict Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 (endret) Min bror heter Aryan. Navnet stammer fra Iran og betyr solgud ellerno. Tror det var det. "Ar" betyr ihvertfall sol, flamme, lys ect. Det blir det samme som at hakekorset opprinnelig stammer fra solguden i en eller annen religion. Endret 10. januar 2010 av addict
NoAngel Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 hakekorset var et lykke tegn før hitler tok det ..og folk flest husker eller vet som regel bare det negative ved ting. aryan er et fint navn, men for veldig mange vil det nok høres ut som noe negativt. trist, men sant..
Vilette Skrevet 10. januar 2010 #12 Skrevet 10. januar 2010 hakekorset var et lykke tegn før hitler tok det ..og folk flest husker eller vet som regel bare det negative ved ting. aryan er et fint navn, men for veldig mange vil det nok høres ut som noe negativt. trist, men sant.. Aryan uttales ganske likt Ørjan - som er ett mer uskyldig navn. Men kansje ikke så likt Andreas
addict Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Haha nei var ikke så likt Andreas kanskje... skjønner ikke heeeeelt hvorfor jeg skrev det MEN det er et fint navn
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #15 Skrevet 10. januar 2010 Er det noen du har i veldig nær familie? Dersom det ikke er noen i nær familie og dere virkelig like navnet og det er et absolutt førstevalg for dere, ville jeg brukt det. Tenker den som allerede heter Andreas blir ganske stolt - tilsiktet eller ei
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 10. januar 2010 #16 Skrevet 10. januar 2010 Skriv det som Arian da.. Synes aryan er et fint navn jeg og ville aldri forbundet det med noe annet enn selve personen! Synes du skal være direkte dum og negativ hvis du går rundt og forbinder navn med de som bruker det negativt..jeg hadde skjønt adolf hitler og osama liksom, men blir dumt å ta den for langt. Og fyi er det over 80 stk i norge som staver det med y, tror de har et bra liv fordet;)
Gjest m Skrevet 11. januar 2010 #17 Skrevet 11. januar 2010 arian... synest det blir for likt adrian... ser ut som du har glemt å skrive d`n....
Gjest imli Skrevet 11. januar 2010 #19 Skrevet 11. januar 2010 Kan jo berre bruke Andreas? Ellers er vel Anders det nærmaste alternativet, eller Andre.
tommeline Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 For meg er ikke navn som skrives ganske likt nødvendigvis like. Jeg syns f.eks at Andreas og Aron er to vidt forskjellige navn selv om mange av bokstavene er like.. Navn jeg har i samme "gruppe" som Andreas (et relativt vanlig norsk solid navn som har vært populært i lang tid, men som også brukes i andre land): Thomas Kristian Kristoffer Martin Erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå