Gå til innhold

Eplefes bryllupsfunn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har ingenting med kjøp å gjøre, men denne siden ser veldig nyttig ut! ^_^

Skrevet (endret)

Gloria's Bridal Online Studio er en gjeng med kinesere som formsyr brudekjoler, til gode priser. Har fått høre fra en del folk på internettet som har sagt at de gjør en strålende jobb, så de kan jeg faktisk tørre anbefale. Veldig mye tradisjonelle greier!

Edit: Alternativer til slør!

Endret av Eplefe
Skrevet

her var det mange gode nettsteder. Tusen takk som deler sånne supre tips :yvonne:

Skrevet

Tusen takk for komplimentet, og ingenting å takke for! :blomst:

Skrevet
Wishing Well Centerpiece. Erstatning for den klassiske blomstervasen? Her kan folk legge lapper med ønsker til dere i fremtiden. Kan dere tenke dere noe hyggeligere enn å lese folks lykkeønskninger og kunne beholde dem for evig? :)
Skrevet

Bumper opp igjen! Oppfordrer folk til å diskutere linker, evnt. komme med anbefalinger selv, snakke om gifteringer, kjoler eller andre ting! :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt linker til inspirasjonssider.

Blogger og slikt :)

Mine favoritter er www.stylemepretty.com og www.thebridescafe.com

Jeg skulle gjerne sett gode norske inspirasjonssider.

Skrevet

Nå har jeg engasjert ei dame som skal sy kjole til meg som ligner på en på cotton bride sida! Mange fine kjoler :)

Skrevet

Ja, de er rimelig fantastiske. Prisen er ganske høy, men ikke så veldig mye høyere enn det mange betaler for en som visner i løpet av en ukes tid. :P

Skrevet

Prisen spiller ingen rolle! Jeg skal jo ikke gifte meg engang :fnise:

Følte bare at jeg måtte ha en alikevel :ler:

Skrevet

Haha, det er jo rimelig sjarmerende! :happy:

• 2 uker senere...
Skrevet
Wishing Well Centerpiece. Erstatning for den klassiske blomstervasen? Her kan folk legge lapper med ønsker til dere i fremtiden. Kan dere tenke dere noe hyggeligere enn å lese folks lykkeønskninger og kunne beholde dem for evig? :)

Et flott alternativ! Dette kan man jo lage selv og, i en form som passer.

• 1 år senere...
Skrevet

Kan ikke tro at jeg bumper opp igjen en så gammel tråd, men er det noen interesse for at jeg gjennopptar dette? Har fremdeles tonnevis med linker og denslags, og tenkte jeg kunne lage en slags Style Diary, der jeg setter sammen små collager til inspirasjon. Noen?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...