Gå til innhold

Eplefes bryllupsfunn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra tråd :) er berre å komme med meir!! :jepp:

Skrevet

Vil foreslå en engelsk nettside med smykker etc :)

glitzysecrets.com

Jeg har kjøpt hårbøyletiara derfra, og er veldig fornøyd! Man får kjøpt/bestilt via enkelte butikker i Norge og, men er noen hundrelapper billigere på nett (selv +toll).

Skrevet

Jeg sliter litt med å finne inspirasjon til brudebukett - har verken lyst på tradisjonell eller utradisjonell, hehe... Romantisk, uten å være røde roser? Har du noen gode sider/tips? Helst noe med hvite blomster.

Og undertøy? Hvor kjøper man det?

Mulig dette ble litt på siden av tema, men jeg bare spør (du er jo bryllupsfeen) ;)

Skrevet

Oi, unnskyld, livet løp litt fra meg. Jeg tror faktisk at en bukett som er en kombinasjon av tradisjonelt og utradisjonelt er en strålende idé, og å droppe røde roser synes jeg er fantastisk, maken til overbrukt blomst har jeg ikke sett på lenge. Tenkt noe på kanskje en veldig enkel en med orkideer eller lignende? Så kan man alltids snakke med en blomsterdekoratør om å sette i noe fjær eller pynte buketten med swarkoski-krystaller? Undertøy må jeg komme tilbake til, er på vei ut døren akkurat nå. :)

Skrevet

For bruk under en kjole, om man har noe å skjule, så burde man se p Amazon/Ebay etter Spanx. Det er power-hold-in undertøy som passer på at alt som man vil skal skjules, jevnes ut. :)

For sexy undertøy er det jo mange butikker som har det, er det noe spesielt du er på jakt etter?

• 4 uker senere...
Skrevet

Tenkte jeg skulle dele denne siden med dere. Dette er en bryllupsfotograf som har lagt ut MANGE bilder av bryllup hun har fotografert i! Her kan man ikke kjøpe noe, men blir veldig inspirert og får mange ideer av å snoke litt rundt her :)

• Liker 1
Skrevet

Til dere som bare skriver "mine innlegg", dere vet at dere kan skrive noe litt mer hyggelig/konstruktivt, eventuelt bare trykke på "Legg til i favoritter" øverst? Denne finner dere så igjen på "Mine sider" under fanen "Favoritter" ;)

Stor takk til Ninnin86 for den fantastiske siden! Endelig har jeg masse å se på i forhold til brudebuketten! (Eller, inspirasjon å sende videre til forloveden, er vel riktigere ;) )

Skrevet

Til dere som bare skriver "mine innlegg", dere vet at dere kan skrive noe litt mer hyggelig/konstruktivt, eventuelt bare trykke på "Legg til i favoritter" øverst? Denne finner dere så igjen på "Mine sider" under fanen "Favoritter" ;)

Stor takk til Ninnin86 for den fantastiske siden! Endelig har jeg masse å se på i forhold til brudebuketten! (Eller, inspirasjon å sende videre til forloveden, er vel riktigere ;) )

Bare hyggelig :klemmer: Ble veldig inspirert, og kommer til å bruke flere av ideene fra siden! :)

Skrevet

Bare hyggelig :klemmer: Ble veldig inspirert, og kommer til å bruke flere av ideene fra siden! :)

Ja tusen takk, både til deg og til Eplefe.... Mye fin inspirasjon:) I dag er det sånn by the way akkurat 5 måneder igjen til den store dagen :rodmer::bryllup:

• Liker 2
Skrevet

Ja tusen takk, både til deg og til Eplefe.... Mye fin inspirasjon:) I dag er det sånn by the way akkurat 5 måneder igjen til den store dagen :rodmer::bryllup:

HURRA :duskedame:

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Sukk, er så flink til å glemme ut hele dette forumet i blant! Har selvsagt mye mer i ermet, både bryllupsinspirasjon, bilder, ideer, fargekombinasjoner og selvsagt, shoppingsider.

Skrevet

Sukk, er så flink til å glemme ut hele dette forumet i blant! Har selvsagt mye mer i ermet, både bryllupsinspirasjon, bilder, ideer, fargekombinasjoner og selvsagt, shoppingsider.

Du må gjerne komme med noen tips til lette egenlagede invitasjoner og gode sko butikker som selger lilla sko!!

Skrevet

Du må gjerne komme med noen tips til lette egenlagede invitasjoner og gode sko butikker som selger lilla sko!!

Har du sjekket Rainbow Club-sko? De kan farges i nesten alle nyanser! Vet en del brudesalonger selger dem :)

Skrevet

Har du sjekket Rainbow Club-sko? De kan farges i nesten alle nyanser! Vet en del brudesalonger selger dem :)

Hmm, nei. Det får jeg sjekke ut! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...