Gå til innhold

Eplefes bryllupsfunn!

Fremhevede innlegg

Gjest navnelapp
Skrevet
Ruffled.com er ei side med bilde frå bryllup som er i litt røff stil, gjerne prega av masse DIY og gjenbruk. Nydeleg! Eg har brukt timevis på dei bildegalleria...
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor interesserte ville folk være i en oppdatering av postens formål? Jeg kan legge ved sanger jeg synes er romantiske, inspirasjonslinker, dikt jeg synes er fine (og alle andre, selvsagt!), i stedet for at det er "eksklusivt" steder man kan kjøpe ting eller spesifikke bryllupssider? :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Hvor interesserte ville folk være i en oppdatering av postens formål? Jeg kan legge ved sanger jeg synes er romantiske, inspirasjonslinker, dikt jeg synes er fine (og alle andre, selvsagt!), i stedet for at det er "eksklusivt" steder man kan kjøpe ting eller spesifikke bryllupssider? :)

Ja! :rodmer: Eg leiter etter dikt som kan lesast i vielsen, og har ikkje funne noko eg likar enno...

Skrevet

Digger denne tråden! Jeg sliter litt med å velge brudebukett, for jeg har ikke lyst på de runde, men heller ikke de lange. Jeg vil gjerne ha de klasiske rosene, men på en utradisjonel måte. Finnes det bilder av buketter med røde roser som ikke er formet i en runding eller et hjerte?

Sanger og diktsider er supert, jeg sier jatakk til all inspirasjon jeg kan få :D

Skrevet

Eventuelt noe i sånn beauty queen-style som du har på armen?

wedding%20sheath%20bouquet.jpg

Skrevet

Tusen takk eplefe, den siste var veldig fin :D

Gjest Marla Singer
Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt kjole hos The Cotton Bride? Hvordan er prisene?

Gjest Marla Singer
Skrevet

Der var jeg litt kjapp, og fant svaret selv rett etter at jeg postet her. :rodme: Hvis andre lurer på det samme, så starter prisene på $1800.

• 2 uker senere...
Skrevet

Åååh, de bortkortene var kjempesøte! :)

Hele denne butikken er helt strålende for foto-props! Ellers har man jo og tavlemaling, som man kan kjøpe selv og lage dekor, menyer, plassanvisninger osv. av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...