Gjest Huffsa Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har jo fått påsatt acryl negler, og er kjempefornøyd. Sliter litt med noen ting, men jeg elsker neglene mine, etter å hatt nedspiste og stygge negler i 8år. Så har bestemt meg for å bare fylle på helt til neglene under er lange nok til at jeg ikke starter å bite igjen. Men hvor lang tid ca tar det for negler å vokse fra dette til dette? ( etter bildet var tatt 2 minutter etter jeg var ferdig, så var forferdelig sår og begynte å blø på begge lille fingrene underveis ogsånt. er 100ganger mer naturlig nå I tillegg var jeg full av sånn blank-ting overalt. Men bare så dere ser lengden ) ( og jeg er klar over at jeg har fryktelig stygge negler. )
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hvor fort neglene vokser, varierer fra finger til finger og fra person til person. Negler vokser fortere på yngre mennesker enn på eldre. Negler vokser gjennomsnittlig tre millimeter i måneden, så du må nok regne med noen måneder.
TrinaKG Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Negler vokser ihvertfall fortere på fingrene enn på føttene
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 (endret) ...men på føttene har de færreste påmonterte negler såvidt jeg har observert. Endret 11. januar 2010 av Margareth
Gjest Anne Helene Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Mine vokser 5 mm i måneden. Jeg har akrylnegler (har hatt det i årevis) og har målt hvor mye de har vokst ut hver gang jeg går for å få påfyll. Jeg går en gang i måneden. TS. Husk at neglene blir ganske tynne og skjøre når du får slipt av akrylen. Du vil merke det neste gang når du skal fylle på neglene. Da sliper/filer de av akrylen du har på før de legger ny. Da forstår du hvordan neglene dine er uten akrylen. Jeg var uten akryl en stund og da måtte jeg passe på å bruke mye olje og jeg kunne ikke ha de lange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå