Gå til innhold

To shop or not to shop...

ihearttom

Anbefalte innlegg

Ja, da endte jeg opp med en shopping dagbok her inne jeg også. Etter bare første dag som medlem. Ikke verst!

Å kjøpe eller ikke kjøpe, det er ikke et spørsmål. Ikke når det gjelder ting jeg 'må' ha. Slik som hudpleie produkter, hårprodukter, kosmetikk og accessories. Klær er jeg ikke så ille på å handle som før, for det kjøper jeg hovedsaklig på nett, og da tar det jo sin tid før jeg mottar tingene jeg kjøper, og da får jeg noen uker på å glede meg og få sommerfugler i magen og vente i spenning på det jeg har bestilt. Og den følelsen er priceless! :ler:

Kosmetikk og hudpleie produkter bruker jeg mye penger på fordi etter å ha godt på makeup artist skole, så har jeg blitt avhengig av å sminke meg etter riktige teknikker og alltid ha de riktige produktene tilgjengelig, for å få best mulig resultat.

I tillegg blir jo huden ganske skjør når man sminker seg nesten hver dag, så derfor er det viktig å ha de riktige produktene å beskytte huden med :)

Denne helgen har jeg kjøpt:

adidas high top sko - gave til kjæresten, på januarsalg til 550 kroner, nedsatt fra 1100 :)

ørepynt fra Glitter med røde hjerter på - kostet bare 65 kr, så why not?

dagkrem fra merket Matis, kjøpt i butikk i Oslo som spesialiserer seg på hud og hårpleie produkter i ordentlig kvalitet - kosta 640 kroner da, men er verdt hver krone :biggrin:

Det var alt for denne gang. Ha en fin søndag kveld folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Om du kjøper samme Matis-krem på ebay for under halve prisen av det i Norge er den fortsatt verdt det ;)

:hakeslepp:

sånn går det når man ikke har ebay! *argh!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

sånn går det når man ikke har ebay! *argh!*

Da råder jeg deg til å få det ;) Jeg kjøper absolutt ingen hudpleieprodukter i butikk eller salong, kun på internette gjennom nettbutikker - og for det meste ebay. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter! :)

Idag var jeg nede i sentrum i Oslo sammen med kjæresten og en venn av ham.

Jeg lot dem få gå rundt alene og 'catch up' uten meg. Jeg syns ikke det er så utrolig spennende å høre på dem prate om WOW uansett :glare:

Da fikk jeg annledning til å kjøpe resten av bursdagsgaven til kjæresten min, også. Samtidig som jeg endte opp med å kjøpe noe til meg selv, så dårlig selvdisiplin som jeg har :dry:

Til han kjøpte jeg en grå rutete skjorte og en tank top greie, og til meg selv kjøpte jeg en lilla rutete skjorte som matcher de lilla skoene jeg fikk til jul av mamma :biggrin:

Ellers kjøpte jeg to par øreringer som var på salg på H&M.

Jeg bruker clip on extensions i håret mitt, og de jeg har for øyeblikket begynner å bli ganske slitt, siden jeg har hatt de en god stund nå.

Så da endte jeg opp med å kjøpe mørkebrune extensions i merket Sleek til 800 kroner, samme farge som det ekte håret mitt :)

Siden extensions'a kommer uten clips, og er en meget laang rad med hår, så kommer jeg til å holde meg ganske opptatt med å sitte å sy på clips imorgen kveld :sukk:

Nå har vi nettopp kommet hjem fra Peppes Pizza, og jeg må si, den ene nye pizzaen på Menyen, den 'knock out chicken' eller hva den nå heter, smakte kjempegodt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho! Herlig å betale mindre for noe man vanligvis ville betalt ganske mye for! :biggrin:

Etter å ha sett så mange her på KG prate om denne Strawberrynet siden, så tenkte jeg at dette iallefall var verdt å sjekke ut.

Så nå har jeg kjøpt shampo og balsam for rett hår, fra Sexy Hair serien, og en øyekrem fra Decleor :)

Fikk med et søtt lite smykke på kjøpet også, og free shipping!

Så nå er jeg strålende fornøyd. Håper det ikke tar så altfor lang tid før varene kommer da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Herlig å betale mindre for noe man vanligvis ville betalt ganske mye for! :biggrin:

Etter å ha sett så mange her på KG prate om denne Strawberrynet siden, så tenkte jeg at dette iallefall var verdt å sjekke ut.

Så nå har jeg kjøpt shampo og balsam for rett hår, fra Sexy Hair serien, og en øyekrem fra Decleor :)

Fikk med et søtt lite smykke på kjøpet også, og free shipping!

Så nå er jeg strålende fornøyd. Håper det ikke tar så altfor lang tid før varene kommer da :sjenert:

Alltid gøy å oppdage noe nytt =)

Du bør sjekke ut feelunique og lookfantastic også.

Det kan lønne seg å sammenligne priser før du bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på feelunique og lookfantastic, og hadde veldig lyst å bestille ting derfra, men av en eller annen grunn kommer ikke alternativet PayPal opp når jeg skal bestille, selv om de begge sier de godtar PayPal som betalingsmåte. Jeg har Student Visa, så i feltet hvor man skriver når kortet var gyldig fra, har jeg ingenting å komme med, for det står nemlig ikke på kortet mitt :unsure: Står bare 'gyldig til'.

Har lyst å bestille et par produkter fra lookmantastic til kjæresten til Valentines day gave :happy:

Jeg er glad kjæresten min liker å ta vare på seg selv og gir meg enkle valg når jeg skal kjøpe gave til ham. Hårkurer, hudpleie produkter, shaving produkter.. Er det andre sider en lookfantastic/mantastic som har et bredt utvalg i merkevarer for menn? Han liker clinique og dermalogica iallefall :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp
Jeg har vært inne på feelunique og lookfantastic, og hadde veldig lyst å bestille ting derfra, men av en eller annen grunn kommer ikke alternativet PayPal opp når jeg skal bestille, selv om de begge sier de godtar PayPal som betalingsmåte. Jeg har Student Visa, så i feltet hvor man skriver når kortet var gyldig fra, har jeg ingenting å komme med, for det står nemlig ikke på kortet mitt :unsure:

Eg har ikkje gyldig fra-dato på nokon av mine kort, er det nødvendig? Eg brukar Paypal likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Helt riktig som Mischa skriver, det er bare noen spesielle kort son har en gyldig fra dato. Du bare lar vær å fylle inn de feltene, så går det helt fint. :)

Vet ikke hvilken side som har best utvalg for menn, men i tillegg til feelunique, strawberrynet og lookfantastic kan du også sjekke på prettyskin4less og cheapsmells. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...