Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei Vi skal ha et vakkert tradisjonelt bryllup, men nå er jeg ikke overbegeistret for disse tradisjonelle bryllupsmarsjene. Er det "greit" å velge noe uvanlig? Det er snakk om temamusikken fra en film som har betydd mye for oss. Det er "seriøs" musikk, med piano og strykeinstrumenter. Musikken er vakker, men tror dere det vil bli reaksjoner på at det er såpass utradisjonelt? Vil det ta bort noe av høytidspreget? Noen innspill?
Thinkerbelle Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Heisann! Jeg tror dette går helt fint - føler at det "nå til dags" er mange som velger litt utradisjonelt i sine bryllup. Så lenge det er musikk som kan passe til en kirke (det er vel mye musikk som egentlig kan passe i en kirke:)) så syns jeg dere skal ta det dere ønsker dere - det er deres dag:)
Solstrålejenta Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Synes man absolutt kan velge utradisjonelt. Vi hadde også det typiske tradisjonelle store bryllupet, men hadde ikke de vanlige bryllupsmarsjene av den grunn. Vi hadde Canon in D til inngangsmarsj og Concernings Hobbits fra Ringenes Herre til utgangsmarsj -begge fremført av strykere. Ingen av oss var spesielt begeistret verken for orgel eller de vanlige marsjene,så dette ble mer oss. Vi har kun fått positive tilbakemeldinger på at vi valgte noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå