Vilette Skrevet 10. januar 2010 #1 Del Skrevet 10. januar 2010 Har du noen mote-must eller personlige favoritter du har sett deg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 12. januar 2010 #2 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skal investere i en feminin og klassisk trenchcoat av god kvalitet, velsittende jeans og en tøff, tidløs skinnveske. Noen "trendting" skal jeg også ha, bl.a. en stripete topp og en skinnjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilette Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar 2010 Det jeg har planlagt så langt: - Veske i hobo stil, gjerne vintage preget - Lys klassisk trenchcoat - kjoler i vår farger - blazer i en fresh farge - blomstrete skjørt + Beige pumps. Noen som vet hvor jeg kan finne det "perfekte" par? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klebsiella Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har funnet ei veldig fin skinnveske til 4000 kroner, men er veldig i tvil om jeg skal bruke så mye penger på noe sånt. Er det helt uforsvarlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #5 Del Skrevet 31. januar 2010 - Pudderfargede kjoler. - Svarte Louboutin pumps! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #6 Del Skrevet 31. januar 2010 Acne pistols! Mine drømmestøvletter! Dessverre koster de 3500 kr og den svarte utgaven er visst aldri på salg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå