Gå til innhold

null sex

Fremhevede innlegg

Gjest Lille dysfunksjonelle meg
Skrevet

Er ei jente på 22 som, på tross av ingen mangel på tilbud, ennå er jomfru. Ble mobbet som yngre og har derfor brukt lang tid på å bygge opp selvtilliten, men nå er den god. Mobbingen førte til at jeg ikke eksperimenterte på noe vis under tenårene, som jo er den tiden da man "skal" gjøre det.

Jeg tror at jeg har et sunt syn på sex og har onanert i årevis. Har ingen vrangforestillinger om en perfekt første gang heller, men ingen har ennå hatt tålmodigheten til å vente til jeg var klar. Forventer egentlig ikke noen svar på dette innlegget, og innser vel egentlig at jeg ikke har møtt den rette fyren ennå. Han som faktisk vil gi meg den tiden jeg trenger.

Gleder meg til jeg finner ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner ham, og det er sikkert ikke lenge til :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det høres ut som du har et sunt og avbalansert syn på sex. Bare slapp av, du finner nok "den rette".

Dessuten vet du kanskje at det finnes endel undersøkelser (sikkert amerikanske) som viser at jo senere seksuell debut, jo bedre sexliv? :) (Jeg var forresten en god del eldre enn 22 før jeg debuterte, og for min del ser det ut som teorien stemmer. :) )

Skrevet

Synes ikke du skal kalle deg dysfunksjonell pa bakgrunn avd et du forteller her i hvert fall. Heller sunn og klar for det du mener er riktig.

Jeg kjenner en gravid 16-åring - og skulle så ønske at hun hadde ventet et par år... du sparer deg selv for mye også skjønner du :wink:

Skrevet

Jeg syns du skal være stolt over deg selv at du fremdeles er jomfru.Beundrer de som venter helt til " den rette".selv om den rette ,ikke bestandig er den rette,men han dukker nok opp.stol på det :D Det lønner seg å vente,den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det lønner seg å vente' date='den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves :wink:[/quote']

Vente på noe godt? Pøh! Du må være mann du, ikke sant?

Gjest Gyldenløwe_
Skrevet

Ta det helt med ro, du er ikke alene om å ha hatt det slik. Jeg debuterte ikke før jeg var 21, men det kom nok først og fremst av at jeg ikke hadde draget i det _hele_ tatt :ler: Når jeg så traff en jente som jeg forelsket meg i og som hadde like lyst på meg som jeg hadde på henne, vel da var jeg kanskje ikke så veldig vanskelig å be ... :hoho: Men jeg synes du skulle drøye'n til du føler deg helt klar!

Uansett, ikke vær lei deg for at du ikke eksperimenterte mens du var ung. Du har _mye_ igjen å glede deg til, og til din fordel vil gutten du debuterer med forhåpentligvis ha litt mer finesse og finfølelse enn en du kanskje ville debutert med som 16. Vi klarer faktisk å tilegne oss både teknikk, empati og litt generell modenhet med årene :wink:

Forresten, hvorfor virker det som om alle på død å liv må "debutere" med samleie før man blir noe som helst mer kjent seksuelt? Jeg og den første kjæresten hadde hatt oralsex og før det ganske intim ... kosing :oops: i flere måneder før vi begynte med pulinga ...

Faktisk, så er det to av mine kjærester som debuterte med meg, og jeg synes det er litt fint å tenke på at de opplevde å bli slikket til orgasme _før_ de fikk meg inni dem for første gang. Ulempen er selvsagt at de kan bli litt bortskjemte og forvente mye oralsex og orgasmer gjennom hele forholdet, men heldigvis var jeg ikke så vanskelig å be :kul:

Skrevet

Jeg er 22 og jeg debuterte som 14-åring. Hadde jeg vist bedre ville jeg venten ihvertfall noen år til. Men det er jo en erfaring å ta med seg.

Det at menn ikke vil vente til du er klar, synes jeg er dumt. Men fortvil ikke. Du finner helt sikkert den rette, og han venter til du blir klar :)

Klem fra Silje

Skrevet
Jeg syns du skal være stolt over deg selv at du fremdeles er jomfru.Beundrer de som venter helt til " den rette".selv om den rette ,ikke bestandig er den rette,men han dukker nok opp.stol på det :D    Det lønner seg å vente,den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves :wink:

Enig!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg syns du skal være stolt over deg selv at du fremdeles er jomfru.Beundrer de som venter helt til " den rette".selv om den rette ,ikke bestandig er den rette,men han dukker nok opp.stol på det :D    Det lønner seg å vente,den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves :wink:

:Nikke:

OG JEG ER EN DAME :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...