Gå til innhold

Aldri hatt kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har en mistanke om at han jeg er betatt a aldri har hatt kjæreste...han er 25 år..så det er jo ganske så rart...

enten det eller så har han blitt veldig brent en gang i tia, og eller athan er veldig usikker på seg selv..skal jeg gidde å "kaste bort tia" på han?!...hvordan vet man hva som er verdt å satse på?

vi har rota en gang...og var klein stemning etterpå..men nå har vi god stemning...merkli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være forskjellige grunner til at han ikke har hatt kjæreste. Dette er faktisk mer vanlig blandt gutter enn jenter.

Han trenger ikke være en taper bare fordi han har forblitt singel, og det er synd at noen jenter tror folk er bortkasta fordi de har vært single litt flere år enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en mistanke om at han jeg er betatt a aldri har hatt kjæreste...han er 25 år..så det er jo ganske så rart...

enten det eller så har han blitt veldig brent en gang i tia, og eller athan er veldig usikker på seg selv..skal jeg gidde å "kaste bort tia" på han?!...hvordan vet man hva som er verdt å satse på?

vi har rota en gang...og var klein stemning etterpå..men nå har vi god stemning...merkli

La meg gjette: du er fjorten år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Åherregud. Hvorfor er det negativt om han ikke har hatt kjæreste?

Det er faktisk ikke alle som har interesse av å hoppe fra forhold til forhold, eller som gidder å bli sammen med noen de ikke er oppriktig interessert i bare for å bli sammen med noen. Det er faktisk også noen som er sjenerte, eller som ikke har møtt riktig person til riktig tid. OSV.

Se heller på det som positivt om han vil satse på deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...