Gå til innhold

uerfaren og forelsket... trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Jeg har et problem som kan godt hoeres veldig merkelig ut, men jeg trenger virkelig hjelp. Jeg er jente paa 27 som aldri har hatt forhold med en mann. Det skyldes delvis det faktumet at jeg var skikkelig forelsket i en fyr da jeg var 22, men han hadde kjaereste, og derfor ble det selvfoelgelig ikke noe av det. Og saa slet jeg mye med oekonomi og maatte studere og jobbe masse ved siden av studiene som gjorde at jeg nesten ikke hadde noen tid for meg selv. Saa har jeg ikke klart aa treffe noen som jeg kunne hatt et forhold med paa disse aarene. Men i fjor hoest har jeg lagt inn en annonse i en nettdating side og ble kjent med en mann som jeg likte veldig godt, og han likte meg ogsaa. Vaart forhold har opptil naa vaert kun platonisk - altsaa paa komunikasjonsnivaa - fordi jeg ville bli bedre kjent med ham og bli sikker paa at vi matcher godt. Naa har jeg rett og slett faatt foelelse for ham, og han har sagt at han har faatt det ogsaa og oensker aa vaere sammen med meg, men mitt problem er at jeg er redd for aa si til ham at jeg aldri har hatt fysisk naerhet med en mann. Jeg er redd for at jeg skremmer han bort med dette, mens han rett og slett skjoenner ikke hva det er som skjer og hvorfor jeg ikke tar neste skritt, og forholdet "staar fast". Han er 37, altsaa 10 aar eldre enn meg, og er erfaren mann, og selvfoelgelig er det viktig for ham med det fysiske. Jeg er redd for at han blir sjokkert og skal avslutte forholdet og er redd for aa bli saaret, men jeg har rett og slett ikke mot aa si det til ham. Hva skal jeg gjoere? Hvordan kan en mann reagere paa at jente i 27 er fremdeles jomfru...

En ting til: proev aa ikke doemme meg og min fortid - ting har gaatt slik de har gaatt, men jeg trenger virkelig hjelp naa og deres meninger. Takk paa forhaand!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mange menns fantasi er jo nettopp jomfruer ;)

Tror ikke han vil ta så veldig på vei av det! Som du sier selv, han er 37 og voksen :)

Skrevet

Hvis han er glad i deg vil han synes det er helt greit, eller helt fantastisk.

Er han ikke glad i deg kan han bli skremt bort, men da bør du i alle fall ikke ha sex med han. :)

Skrevet
Hvis han er glad i deg vil han synes det er helt greit, eller helt fantastisk.

Er han ikke glad i deg kan han bli skremt bort, men da bør du i alle fall ikke ha sex med han. :)

Enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...