Gå til innhold

Vinterstøvler

Anbefalte innlegg

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet

Hvor finner jeg vinterstøvler som er varme og som går opp på leggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på FINN.NO har de uggs adirondack som går opp til leggen.mnye.

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
på FINN.NO har de uggs adirondack som går opp til leggen.mnye.

Og hvis man ikke vil gå online?

Skrevet

Hei der! :)

Alle de større sportsbutikkene har vinterstøvler. XXL hadde akkurat salg på Sorel nå, vet ikke om de er på salg nå lengre -men går jo an å sjekke. ;) XXL er etter min mening den beste sportsbutikken sånn sett, men du finner på Inter Sport, G-sport osv. også.

Ellers så er jo skobutikken Falkanger flinke til å ta inn div. vinterstøvler og sko så der er det også mulig å finne noe! :)

Skrevet

Også på leit etter det samme :) Gode varme støvler som ikke blir så fort våte i snøen. Synes ikke bianco sine er så godt egnet i vinterføret, mens Sorel sine likte jeg ikke designet på... *kresen*

Men kom med flere forslag!

Skrevet
Hvor finner jeg vinterstøvler som er varme og som går opp på leggen?

jeg er veldig fornøyd med mine vinterstøvler som er fra merket "Legero", kjøpt på Eurosko. De er varme, lette på foten, og ikke glatte. Koster litt over tusenlappen.

Skrevet
Hva med Timberland, de har flere høye modeller, som f eks:

http://www.gsport.no/Produkt/350825(BC_3)/...rst%F8vel-dame/

HAr et par butikker i Oslo, pluss at de selges hos en rekke sko/sportsbutikker

Kjøpte svarte Timberland Mukluk forrige dagen, var på salg og kostet 1199,- på Falkanger Sko. De er både fine og gode og varme. Er kjempefornøyd!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte meg vintersko fra Fit Flop forrige uke,kjempevarme,og fantastiske å gå med!! Rekker godt over leggen. Finnes i både brun og i svart. Anbefales!

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet

Fant ingen sko for min del som var oppå leggen, så da ble det en Merrell støvel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...