Gå til innhold

"Something old, something new..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...something borrowed, something blue."

(regla slutter vel forøvrig med..and a sixpence in your shoe) ;)

Vil dere følge denne tradisjonen?

Har dere bestemt "hva som blir hva", i de ulike kategoriene ennå? Selv vet jeg foreløpig ikke annet enn at kjolen er "new", og at jeg nok dropper å ha penger i skoa :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen blir nok ny ja, og jeg skal ha noe blått. Noe gammelt er også kanskje klart alt, men hva som skal være lånt vet jeg ikke. Og å gå med penger i skoen er vel egentlig ikke så behagelig, ikke har vi sixpence i norge heller... Men så langt det lar seg gjøre så skal jeg følge regla ja.

Skrevet

Hva med å låne ett gammelt smykke? (Borrowed + old, to fluer i en smekk...) ;)

Clea

Skrevet

Old:ørebynt, ring

New: slør, sko, undertøy

Borrowed:kjole, smykke

Blue:ei lita sløyfe på strømpebåndet

K.

Skrevet

Hvor gammelt må det være for å kvalifisere som gammelt?

Skrevet

Jeg hadde lånt strømpe båndet til forloveren min. Det hadde hun da hun giftet seg for 7 år siden. Og det hadde en blå sløyfe på.

Undertøy, slør, sko og diadem var nytt.

Skrevet

Jeg har ikke noe blått, men for å være helt ærlig så tror jeg på et flott ekteskap for det! :ler:

Skrevet

Mamma har gjort om gifteringen til pappaen (døde for 10 år siden) min til en ring med en blå sten og to diamanter så det blir old og blue. Vet ikke hvor jeg skal ha den enda.....

Kjolen blir jo ny også må jeg låne noe, kanskje noe fra min svigermor?

Skrevet

Siden du allerede har kjolen kan man nesten si at den er gammel når du skal ha den på, hehe :lol:

Jeg vil vel si at tiaraen som er to år gammel er gammel nok til å klasifisere som gammel.

Skrevet

Siden du allerede har kjolen kan man nesten si at den er gammel når du skal ha den på, hehe :lol:

Jeg vil vel si at tiaraen som er to år gammel er gammel nok til å klasifisere som gammel.

Har tenkt å følge regla jeg også, men aner ikke hva det lånte og blå skal være ennå...

Skrevet

Må vel si at jeg ikke synes to år gamle ting kvalifiserer til å være "gammelt".....

Forøvrig er kjolen min ny, jeg har jo aldri brukt den, og har hatt den hengendes noen måneder....

Jeg skal ha et smykke på meg som jeg fikk av kjæresten min fire år og en mnd før vi gifter oss, men jeg synes ikke det går for gammelt akkurat....

Skrevet
Må vel si at jeg ikke synes to år gamle ting kvalifiserer til å være "gammelt".....

Forøvrig er kjolen min ny, jeg har jo aldri brukt den, og har hatt den hengendes noen måneder.....

Det var en spøk da... Ikke ta det ille opp!

Jeg skal ha et smykke på meg som jeg fikk av kjæresten min fire år og en mnd før vi gifter oss, men jeg synes ikke det går for gammelt akkurat....

Hvor gammelt er gammelt da? Det var jo det du spurte om, men... Vil si at mine perleøredobber som jeg tror jeg skal bruke er gamle nok (2 år). Men kanskje jeg skal høre med mor/svigermor om de har et smykke jeg kan låne, som er gammelt :D

Skrevet

Ja, jeg tok det som en spøk, jeg... :blunke:

(svar på tiltale, vettu...)

Jeg synes ting bør være fra bestemors tid for å kvalifisere som gammelt, eller i det minste mer enn ti år gammelt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...