Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Har bestilt varer fra lookfantastic.com den 23.nov, pengene er trekt og jeg har enda ikke motatt varene, har send to mailer til de, men de svarer ikke. På nettsiden står d at pakker er ikke blitt send på statusen. Er det vandlig at de bruker langt tid på å svare på mailene? Jeg har jo tross alt send de 2 stk..
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Har bestilt varer fra lookfantastic.com den 23.nov, pengene er trekt og jeg har enda ikke motatt varene, har send to mailer til de, men de svarer ikke. På nettsiden står d at pakker er ikke blitt send på statusen. Er det vandlig at de bruker langt tid på å svare på mailene? Jeg har jo tross alt send de 2 stk.. Jeg har opplevd det + hørt at kundeservicen til Lookfantastic har vært dårlig de siste månedene. Handler derfor ikke mer derfra, og det er heller ikke nødvendig når f.eks. Feelunique og Cheapsmells stort sett er rimeligere. Vær klar over at for å få igjen pengene hos Paypal (hvis du har brukt den betalingsmetoden), så bør det gjøres før 45 dager, men det går jo an evt. å prøve seg på det. Har selv måttet gå via Paypal og fått igjen penger som LF urettmessig hadde trukket på vare de ikke kunne sende.
Perledrøm Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jøss, det har jeg aldri opplevd. Utrolig dårlig! Send tyve mailer hver dag, med samme innhold. Klipp og lim og spam de ned!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Seriøst?? Jeg har jo self. ikke betalt med paypal..(gjør d ellers på den andre sidene) ah.. Tenkte skulle prøve meg på LF. fordi jeg hørte at folk skrøt av denne siden, men neida. Skrev en mail til de nå for 3. gang, for sende den samme hver dag hvis ikke de svarer.. Aldri skal jeg handle derfra mer!!
Lilandry Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Det har jeg aldri opplevd! Jeg opplevde at jeg ikke fikk varen etter 4 uker, bestilte i nov., da sendte jeg de ein mail og de skulle sende en ny med en gang. Plutselig dukket begge opp ganske tett. Super service synst nå jeg...!
Gjest Gjest_Trina_* Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har også opplevd en del dårlig service av Lookfantastic.. handler mer på Feelunique.com nå enn LF. Billigere og gratis frakt er det også.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg bestilte for nesten en uke siden, og mine ordre står fremdeles bare på "order placed" selv om det virker som om pengene er trukket fra konto.. De fleste nettbutikkene sender jo unna i løpet av 1-2 virkedager..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Jeg bestilte for nesten en uke siden, og mine ordre står fremdeles bare på "order placed" selv om det virker som om pengene er trukket fra konto.. De fleste nettbutikkene sender jo unna i løpet av 1-2 virkedager.. Ja, kanskje det skjer det samme med deg også. Har send de 5 mailer nå, men får ikke noe svar Ordrenen står fortsatt på "Order placed". Ah.. så iriterende, har jo tross alt brukt over 300 kr på tingene jeg bestlilte meg. Får bare bli vant til tanken at jeg ikke får verken varene eller pengene.. :/ ALDRI mer LookF.!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Mine varer står fortsatt på placed order og jeg fikk varene i dag!
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bestilte fra Lookfantastic i romjulen, men har fortsatt ikke mottatt pakken (den kostet under 200, så er ikke stopet i tollen). Tenkte jeg skulle sende mail til dem i dag. Er samme situasjon med noe jeg bestilte fra Cheapsmells i romjulen.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 Mine varer står fortsatt på placed order og jeg fikk varene i dag! Ja, men jeg bestile varene mine den 23. nov og har enda ikke mottatt noe
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bestilte fra Lookfantastic i romjulen, men har fortsatt ikke mottatt pakken (den kostet under 200, så er ikke stopet i tollen). Tenkte jeg skulle sende mail til dem i dag. Er samme situasjon med noe jeg bestilte fra Cheapsmells i romjulen. Jeg har bestilt to ganger, en den 23 nov. den andre i desember engang. Tenkte siden jeg bestiller engang til, kanskje noe skjer.. men nei.. Så de er ikke blitt stoppet i tollen. Synes i det minste at de kan svare meg på mail!
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Jeg bestilte fra Lookfantastic i romjulen, men har fortsatt ikke mottatt pakken (den kostet under 200, så er ikke stopet i tollen). Tenkte jeg skulle sende mail til dem i dag. Er samme situasjon med noe jeg bestilte fra Cheapsmells i romjulen. Når man snakker om solen; i dag fikk jeg endelig pakken fra Lookfantastic. Den fra Cheapsmells venter jeg fortsatt på.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #14 Skrevet 18. januar 2010 Når man snakker om solen; i dag fikk jeg endelig pakken fra Lookfantastic. Den fra Cheapsmells venter jeg fortsatt på. Ja snakk om sola, fikk faktisk den ene pakken som ble bestilt i des. idag.. hm.. men hvor blir det av den som ble bestild i november.. AH.. hvorfor kan de ikke bare svare på mail..
Lykkelitenen Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 blir litt nervæs av alle disse trådene, har nå bestlt fra både lookfantastic, feelunique og cheapsmells og alle disse har jo fått klager i det siste :S *krysser fingrene for at mine og deres siste pakker kommer!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå