karsei Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 er det noen som vet hvor man kan henvende seg dersom man vil være avlaster for små barn 0-4år i oslo?=
Betina Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Barnevernet trodde jeg. Ei venninne av meg er avlaster og mener det var barnevernet hun tok kontakt med. Se på hjemmesidene dems. By the way. Så snilt av deg Mange der ute som trenger litt avlastning!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Det er ikke barnevernet som har med avlastere å gjøre. Du må kontakte kommunens helse- og sosialseksjon.
Betina Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Ja herregud, hva var det jeg tenkte på. Sorry! Hvis du går inn på kommunens hjemmesider så finner du nok info der. Men hun venninna mi som er avlaster så tror jeg det var noen fra barnevernet som kom og intervjuet dem før de ble godkjent som avlaster?
Helen Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Pleie og omsorgstjenesten i kommunene har også avlastning.
leirbål Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jo, barnevernet har avlastningstilbud de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå