Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei. Har hørt fra flere at det er mye billigere å bestille pudderet på nett enn å kjøpe i butikk, det er jo ganske dyrt. Hvilke sider er best å bestille gjennom? Takker for svar:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg bruker å bestille fra prettyskin4less.com Anbefales, rask shipping er det også. tar ca ei uke før du mottar pakken
Gjest Heidie Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Ja, det er billigst å bestille fra Prettyskin4less, jeg har også bare gode erfaringer med å bestille derifra :)
mari4ever Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 bestill det på prettyskin4less:) koster bare 113 kr der:) litt mer med frakt men ikke så myeVisit My Website
Gjest JSKF Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Eller QXL der kan du få det til halvparten av det som det koster i butikk. Jeg har handlet der mange ganger og bruker få det etter et par dager:)
Gjest Gjest_Trina_* Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Jeg bestiller hos Feelunique.com http://www.feelunique.com/brands/bare-escentuals-id.html Gratis frakt til Norge og lave priser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå