DaYdReAm Skrevet 10. januar 2010 #1 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg er litt deppa.....Jeg har vært singel i ca 6 år, har ikke "hatt noe på gang" på 2 år, og har ikke hatt sex på 6 måneder. det siste er selvvalgt. jeg har så lyst på kjæreste at jeg ikke orker onnight tomhetsfølelsen. men jeg er også veldig kåt. jeg har nesten glemt ut hva sex er. av og til tenker jeg på at jeg skulle ha meldt meg inn i en sexklubb. da hadde jeg iallefall fått tilfredstillelse og fysisk kontakt, men jeg hadde vel bare endt opp med å forelske meg i hele gjengen. argle. Jeg går en del ut i helgene,har prøvd nettdating, og prøver å spore opp single venner av venner, men det har gitt dårlige resultater så langt. jeg vet at jeg bare må fortsette å lete. blir bare så oppgitt. i en alder av 26,er savnet etter en bedre halvdel stor... at det er søndag, hjelper heller ikke. som dere vet: single jenter hater søndager! hvor er du, prince charming? Endret 10. januar 2010 av DaYdReAm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Del Skrevet 10. januar 2010 hvor er du, prince charming? Du har 5 av dem på hver hånd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 10. januar 2010 #3 Del Skrevet 10. januar 2010 Kjenner litt til følelsen, ja. Har vært singel i ca 2,5 år, og man skulle jo gjerne hatt noen å dele hverdagen med. Likevel er det for min del nå selvvalgt, og selv om det har vært noen fling underveis, har det liksom ikke vært helt min greie. Men det er faktisk helt ok, for lovte meg selv å komme skikkelig over et forholdsvis kjipt brudd. Så det er egentlig bare å stå på når man er klar, oppsøke nye miljøer er gjerne det som funker best, hvertfall for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå