Gå til innhold

Hva var ditt siste kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt siste kjøp var en svart skinnveske og et par

støveletter fra bianco :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt siste kjøp var et par skinnuggs med ekte saueskinn. Det har vist seg å være et mest praktiske kjøp også i disse kuldetider.

Skrevet
Mitt siste kjøp var et par skinnuggs med ekte saueskinn. Det har vist seg å være et mest praktiske kjøp også i disse kuldetider.

det er lurt i vinterkulden, har selv to par !

Skrevet

Mitt siste kjøp var tøfler. Det føles som om de har reddet livet mitt denne uka :fnise:

Skrevet

Mitt siste kjøp var et smykke fra glitter :)

Skrevet

Mitt siste kjøp var en iPod Touch 32 GB, og jeg er kjempe fornøyd. Brukes mye hver eneste dag, både av meg, samboer og datter på 7 år.

Skrevet

Svarte skinnhanskar frå Accessorize (semska).

Skrevet

En brun kåpejakke fra Match, 50%! Kjøpte den idag, den er kjempe pen! :nigo:

Skrevet

Toalettmappe og sminke fra Make Up Store :) Storfornøyd

Skrevet
Toalettmappe og sminke fra Make Up Store :) Storfornøyd

Korleis såg denne toalettmappa ut? :)

Gjest bergans
Skrevet

Var på sportsbutikk og så på diverse Bergans sportstøy.

Det jeg trengte kosta 3.600,-

Gikk på salget hos XXL, og kjøpte enklere varer fra Stormberg, Salomon og 100% ullundertøy fra Cubus. Samme pakka kom da på snaue 900,-

:-)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Bergans dunjakke og en hvit skjorte fra Vero Moda. Er veldig fornøyd med begge kjøpene. Eneste problemet er at nå som det er -7 grader ute er jakka blitt altfor varm. Den er best i temperaturer fra -10 grader og nedover. :)

Skrevet

2 stk t-skjorter fra Session. Den ene DC Shoes, den andre Nikita.

Gjest Tigress
Skrevet

Skinnkjole frå Samsøe og to par vottar frå Indiska. Skal ikkje brukast saman... :)

Gjest Transemann 35
Skrevet

Kjøpte en grå kort silkekjole på salg for 600.

Skrevet

Et par skinn støvletter, dressbukse i 100% ull og et par fine silkeskjerf. Kanskje litt for kaldt med silkeskjerf akkurat nå, men de var så fine at jeg trosser kulden og bruker med de samme hvordan temperatur det er :)

Skrevet

Epilogue svart vest på salg.

Den er utrolig kul, men når den kom hjem, så jeg at jeg ikke har noe å bruke den TIL, så jeg lurer på om det kanskje var et bomkjøp.

Epilogue har så uuuutrooolig mye fint, og er så fryyyyyktelig overpriset! (eller ihvertfall dyrt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...