Gjest rødgrønn Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har møtt en gutt på nettet, - så pratet vi mye på msn 2 ganger, så dro han til et annet land på ferie og sa at vi skulle snakke masse i jula. Men, - han ble fraværende. Han sa han vil møte meg, liker meg veldig godt og gleder seg. Men han tar ikke initiativ til å snakke med meg, satser ikke ordentlig på meg. Han svarer ikke på SMS, mail eller kommer ikke på MSN når jeg lurer på om han ville komme på MSN. Selvom han sier han har falt for meg, - jeg forstår INGENTING. Vi skal møtes neste helg, jeg er usikker om jeg gidder??????
Jade Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hvis du ikke har hørt fra han før jul, så ville jeg ihvertfall hørt om dere fortsatt hadde en avtale neste helg. Det er jo noen som dumper dama/typen ved kun å droppe kontakten. Men får jo håpe at det er en annen grunn til den fraværende kontakten. Hadde nok vært skeptisk ja. Klart, man har ikke tid til å prate så mye når man er på ferie, men en gang i løpet av noen uker er da ikke for mye forlangt!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har verdens mest fantastiske kjæreste, men han er HÅPLØS å snakke med på msn eller sms. Hadde vi møttes på nett hadde det ikke blitt oss for jeg hadde ikke villet møte han pga dårlig "nettkjemi". Poeng, alle er ikke like gode på kommunisering via nett/sms osv. Møt han allikevel
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Her er det lite og ingenting å hente. Bortsett fra pikk da...
Gjest meg over Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Ops, jeg ser han ikke snakker med deg eller svarer i det hele tatt... Da gjelder ikke mitt svar over. Sorry
Hanselot Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Dere har snakket sammen 2 hele ganger, man kan ikke legge opp livet sitt etter det. Var han interessert så hadde du ikke vært i tvil, syns du prøver å strikke en genser med sytråd her. Etter to ganger på msn syns jeg ikke man kan kreve en ordentlig avslutning engang. Kom deg videre!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Få deg et liv utenfor MSN. Menn faller ikke for deg over MSN. Get real.
Gjest rødgrønn Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Synes dere det er ikke rart når han sier : vi skal møtes på en lørdag bestemt! Men når jeg ønsker han en god tur til et land, han sier ingenting tilbake. Han har ikke snakket eneste pip til meg, - så føler jeg..... det er jo hyggelig om man prater av pg til sammen? når han tar initiativ vet jeg at han er interessert i meg, han sier bare at vi skal møtes på lørdag og.... ikke noe mer? er det en form for et lek, eller holder meg på gresset? eller.... når en gutt liker meg, pleier han å ta kontakt av og til for å snakke med meg, bli kjent med meg. jeg synes det er naturlig da. Han svarer ikke på meldingene mine, - .,... jeg synes sånne gutter er tungvint, - hvis man blir kjærester, så den måten gjør meg ikke lykkelig egentlig. hehe :D
Jade Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Når du skriver at "du sier" "han sier", så mener du på msn? sms? Hva mener du med at han sier ingenting tilbake? Logget han av? Svarte han aldri mer? Hvis jeg hadde sendt meldinger til noen og de aldri svarte, så hadde jeg ikke giddet hverken å være sammen med de, eller være venner med de. Hvis han er i utlandet, kanskje han ikke har fått meldingene dine? Lykke til. Hvis du ikke engang har truffet denne fyren, så ikke kast bort noe energi eller følelser på han. Ihvertfall ikke før du hører fra han igjen. Og jeg hadde ikke giddet å troppe opp på noe evt. avtalt møtested før jeg hadde hørt fra han.
I Grosny Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jeg har møtt en gutt på nettet, - så pratet vi mye på msn 2 ganger, så dro han til et annet land på ferie og sa at vi skulle snakke masse i jula. Men, - han ble fraværende. Han sa han vil møte meg, liker meg veldig godt og gleder seg. Men han tar ikke initiativ til å snakke med meg, satser ikke ordentlig på meg. Han svarer ikke på SMS, mail eller kommer ikke på MSN når jeg lurer på om han ville komme på MSN. Selvom han sier han har falt for meg, - jeg forstår INGENTING. Vi skal møtes neste helg, jeg er usikker om jeg gidder?????? Menn som har littegrann netterfaring vet at en ganske stor del av kvinnene trekker seg ved et møte. Litt derfor så blir det vanlig å ha flere damer på lufta samtidig, før man får møtt hverandre (og i noen tilfeller flere måneder i etterkant også). Det kan bli litt mye å holde styr på alle sammen, og noen kan bli litt glemt i farten. Mange menn føler seg ikke knyttet til dama før de har kysset henne lidenskapelig på munnen . Altså. Dere har ikke oppnådd nærkontakt, og jeg tror han prøver ut en eller to av de andre jentene nå. Jeg gjetter at du var en av de fem han likte best, men kanskje ikke topp 3. Hvis du f.eks var nr 4 på lista hans, og han har møtt og fått suksess med et par av dem som sto høyere opp, så er det mulig at han har glemt deg. Men hvis det viser seg at disse ikke funker, så kan han kanskje dukke opp igjen. Det er mulig at han har fått skikkelig treff med ei, og satser på henne, men tenker at det er lurest å holde en lav profil visavis deg fordi han ser på deg som en attraktiv reserve. Dette er i så fall en dum og uhøflig taktikk. Det er bedre å si det som det er, men det kan være vanskelig hvis han på msn har sagt at du er den eneste. Endret 14. januar 2010 av I Grosny
Mr. Jones Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 *Peker på I Grosny* What he said. Han har mest sannsynlig rett i det han sier, desverre:( Kunne ikke sagt det bedre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå