Gjest Gjest_dejavu_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei alle KG brukere. Jeg må først bare få si at det er et utrolig forum dere har skapt dere her!:D Det er nå 1 år siden jeg dumpet min nåværende eks. Endelig slapp alle følelsene og jeg følte meg "fri". Men i natt greide jeg det utrolige, jeg dumpet på henne på byen og vi endte opp i senga. Trodde ikke mine egne øyne når jeg våknet opp på morningen med hun på armen. 5 minutter senere var vi igang igjen. Jeg føler selv at jeg overhodet ikke har noen følelser for henne men kommer ikke over hvor utrolig bra alt gikk. Før hun dro fortalte jeg hun at hun ikke måtte legge noe i det men at det var veldig koselig og ha henne der. Noen som har noen erfaringer med det her?Jeg føler selv at det kanskje ikke burde gjenta seg men jeg kommer bare ikke over hvor utrolig bra alt gikk, fra praten til sexen. Er veldig redd for at plutselig kommer følelsene og alt også er jeg tilbake i sumpa. Det skal sies at det var et veldig vanskelig brudd og at jeg måtte dra fra hun selv om vi begge elsket hverandre, men på grunn av omstendighetene (utroskap) ble alt bare veldig feil. Bør jeg bare droppe det her og fortsette videre i livet mitt eller går det ann og ha sex med en eks som en friend with benefits?
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Det blir veeeeldig ofte komplisert, men for all del, det kan jo hende dere får det til.....
Suzy Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Bør jeg bare droppe det her og fortsette videre i livet mitt eller går det ann og ha sex med en eks som en friend with benefits? Klart det ikke går an! Tenk deg om - du har lidd allverdens kvaler på grunn av utroskap, vanskelig brudd, sårede følelser osv - og når du akkurat har kommet deg opp av dumpa treffer du på henne og dere kommuniserer som aldri før og knuller som aldri før og da tror du plutselig at du har blitt usårbar og ufølsom og kommer på ett eller annet magisk vis til å klare å skille følelser og sex Næh - sett det på "en hyggelig avslutning"-kontoen og kom deg videre. Enten får dere forsøke å være kjærester på nytt eller så får du komme deg unna. Dette ender med elendighet om du prøver friends with benefits-opplegg. Trust me!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå