Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #21 Del Skrevet 10. januar 2010 hva med de som er str 38 med nesten ingen pupper da?????? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. januar 2010 #22 Del Skrevet 10. januar 2010 Eller de som er størrelse 36 og har pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. januar 2010 #23 Del Skrevet 10. januar 2010 Og hva med PERSONLIGHETEN? Synes mange menn her inne sutrer om at damer er så overfladiske og bare vil ha kjekke menn med fine kropper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. januar 2010 #24 Del Skrevet 10. januar 2010 Eller de som er størrelse 36 og har pupper? I følge de fleste mannfolk finnes det ingen naturlige slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. januar 2010 #25 Del Skrevet 10. januar 2010 Pupper er godkjent så lenge de er følsomme. kropp er godkjent så lenge den ikke er bælfeit eller ribbevekk. Personlighet... Det er et ormebol. De færreste kvinner har en personlighet menn faller for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 10. januar 2010 #26 Del Skrevet 10. januar 2010 Klarer ikke å forholde meg helt til disse størrelsene, men jeg foretrekker generelt slanke/trente jenter med små pupper fremfor et par kilo for mye med større pupper. Men slank > skinny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 11. januar 2010 #27 Del Skrevet 11. januar 2010 36,38,40 med C <3 Men ang bryst størrelser så kan jo det seies: Big or small, i kiss em all =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #28 Del Skrevet 11. januar 2010 Glad Mannen har vært fornøyd hele veien, jeg. Da vi møttes, var jeg nok ca 38, D cup BH. Gikk etterhvert ned til 34/36 og C. Etter at vi fikk vårt andre barn, var jeg nok nede i 32, og puppene vil jeg ikke en gang snakke om. Nå begynner jeg å dra på åra, og har lagt på meg litt (tilbake i 38). Han liker meg fortsatt ;.) og puppene er tilbake i D størrelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå