AngelFare Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg får ikke synkronisert programmer. jeg har oppdatert noen spill og lagt til to andre programmer, og jeg får ikke synkronisert dem i det hele tatt. får ikke markert det jeg vil synke. Det er kun programmer. Video, musikk og bilder går helt fint. Hva gjør jeg feil, eller hva må jeg gjøre?
AngelFare Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2010 ja, også har jeg iPhone da.. glemte å skrive det istad:P
Gjest epleknollen Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 ja, også har jeg iPhone da.. glemte å skrive det istad:P Regner med programmene ligger på iPhonen og at du ønsker dem inn på Macen (eller inn i iTunes om du vil) Det du må gjøre er å høyreklikke på iPhone din iTunes når den dukker opp etter du har koblet den til, deretter velger du "Overføre kjøp"
AngelFare Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Regner med programmene ligger på iPhonen og at du ønsker dem inn på Macen (eller inn i iTunes om du vil) Det du må gjøre er å høyreklikke på iPhone din iTunes når den dukker opp etter du har koblet den til, deretter velger du "Overføre kjøp" Nei, skal ha de over fra iTunes til iPhonen. Jeg har noen av spillene på mobilen, men har oppdatert dem på iTunes, og vil gjerne ha oppdateringen på mobilen, samt de to andre jeg har lastet ned og kjøpt.
Gjest andrew Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Nei, skal ha de over fra iTunes til iPhonen. Jeg har noen av spillene på mobilen, men har oppdatert dem på iTunes, og vil gjerne ha oppdateringen på mobilen, samt de to andre jeg har lastet ned og kjøpt. PC eller Mac?
Gjest epleknollen Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 pc http://support.apple.com/kb/HT1977?viewlocale=no_NO
AngelFare Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2010 Jeg får ingen feilmeldinger, og når jeg skjekker om alt er bra med synk. tester og sånn som ligger i iTunes, så er det heller ingenting galt:/
AngelFare Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 på iTunes, så ligger programmene der de skal være. Når jeg skal synkronsere programmene, ser det slik ut på eksempelbildet, men jeg får ikke markert(haken) på det jeg skal synke. Og heller er det ikke "hake" på der det står "synkroner programmer" Jeg har oppdatert alt av spill og når jeg synkroniserer hele tlf, så kommer ikke spillene med. Så det er programmene som ikke synkroniserer i det hele tatt. Selv om noen av dem er markert fra gammelt av..
AngelFare Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2010 "Dersom du har iTunes 9 eller nyere og iPhone-programvare 3.1 eller nyere 1. Kople iPhone eller iPod touch til din datamaskin og åpne iTunes. 2. Klikk Programmer-fanen og synkroniser programmer. 3. Velg programmene du ønsker å synkronisere fra venstre kolonne. Du kan velge flere programmer ved å klikke mens du holder nede kontroll-tasten i Windows, eller kommando-tasten i Mac OS X. Du kan fjerne et program ved å fjerne markeringen i listen eller ved å markere det og klikke på "X" i hjørnet av programmet. 4. Du kan sortere programmene slik du ønsker at de skal vises på din enhet på høyre side. Du kan også sortere programmene på din iPhone eller iPod Touch etter synkronisering." Dette står på linken at jeg skal gjøre. men jeg får ikke gjort noen ting. Virker som om "programfanen" er inkompetent.
Gjest Jacob Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 Det er i grunn ganske rett frem, men kan ta det i korte steg her se om du har gått glipp av noe. -Koble til iphone -I itunes så går du inn på iphoenen, velger fanen som heter programmer. -Pass på at det her er merket av for synkroniser programmer helt øverst, og at programmene er merket av. - Trykk bruk og/eller synkroniser helt nederst på den fanen du er inne på nå. - Nå skal du ha fått flere "startskjermer" du kan bla deg frem til og få opp det du har lagt over" Dersom dette ikke fungerer kan det være du må prøve å gå på fil og overfør kjøp. Lykke til, og se om ikke det går nå.
AngelFare Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 13. januar 2010 Det er i grunn ganske rett frem, men kan ta det i korte steg her se om du har gått glipp av noe. -Koble til iphone -I itunes så går du inn på iphoenen, velger fanen som heter programmer. -Pass på at det her er merket av for synkroniser programmer helt øverst, og at programmene er merket av. - Trykk bruk og/eller synkroniser helt nederst på den fanen du er inne på nå. - Nå skal du ha fått flere "startskjermer" du kan bla deg frem til og få opp det du har lagt over" Dersom dette ikke fungerer kan det være du må prøve å gå på fil og overfør kjøp. Lykke til, og se om ikke det går nå. Punktene har jeg gjort hele veien, problemet er at jeg ikke får markert noenting når jeg er på "programmer" Heller funket det ikke da jeg prøvde å overføre kjøp. Prøvde flere ganger, og det står "synkroniserer" på mobilen, men skjer ikke noe nytt når den er ferdig etter 2 sekunder...
Gjest Jacob Skrevet 14. januar 2010 #15 Skrevet 14. januar 2010 Hmm, da vet jeg i grunn ikke. Husker jeg stresset en del med dette selv første gangen, men plutselig så virket det bare. Hva med kjøpe de direkte til tlf og ikke via pc først? Har jo appstore på tlf også, så kanskje dette er løsningen?
AngelFare Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2010 blir ikke det borte i såfall om jeg synkroniserer mobilen senere om jeg skal ha mer musikk?
AngelFare Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 16. januar 2010 bump - irriterer meg grenseløst at jeg kjøper noe til iPhonen også virker ikke den synkroniseringen på programmer... f*** altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå