Gå til innhold

Tykke elastske tights

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Jeg har nå vært på leting etter slike i denne kulden. Jeg går mye i kjoler og da synes jeg det er deilig med tykke tights under. Nå er de tynne tightsene mine for kalde. De eneste tightsene jeg har funnet som holder sånn passe på varmen er de glatte på H&M. Ellers er det noen chordfløyels, men de passer ikke under kjolene. Blir for "buksete".

Jeg vil ikke kjøpe via nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være tights da? Har aldri vært borte i noe spesielt tykke tights.. på strømpebukse fronten derimot finnes det mye med varme i. Det finnes jo så mange modeller nå, både de som ser ut som tights og ikke. Siden du sier dette er forbruksvare ville jeg investert litt penger i en, de varer så mye lengre. Ikke for det, de fra Pierre Robert koster ca. 170 kroner og de er fantastiske! Har ihvertfall 5 stk. i forskjellige farver og mønstre. De er gode og varme, tåler utmerket å bli vasket i maskin og ellers det meste av litt "røffere" behandling, sånn som hunden min som hopper opp osv. De er supre! :) Får forøverig i matbutikker som coop mega, Ica, kiwi og rema 1000.

Skrevet

Gina Tricot har en tykkere variant, finnes i sort. Tror den koster 149 kr :)

Skrevet

ta på den en strømpebukse under tightsen, funker som bare det i kulden :)

ellers styr unna HMs tykke tights, utrolig ubehagelig.

Skrevet

Jeg har de strømpebuksene fra Pierre Robert men de er ikke varme nok... Jeg er en skikkelig frysepinn! ;)

Takk, skal sjekke ut Gina Tricot :)

Har strømpebukser under tightsene, men har jo bare to tightser fra H&M.. Kan ikke bruke de samme hele tiden, og det er ikke alt de passer til.

Jeg vil gjerne ha i flere farger. Gjerne brune, røde og div andre farger. Trodde tights var superpopulært og at de hadde de overalt, men jeg sliter med å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...