Gå til innhold

idrettsgalla`n i går

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

jeg syns det var fine prisutdelinger, men må innrømme at jeg syns det var for langt og gå når de "mobber" både norlie og muller...

ellers grei underholding på en lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det blir for langtekkelig igrunn, og samtidig "flåsete" med Bård Tufte som programleder da. De skulle eventuelt prøvd en annen komiker som programleder dersom dette skulle funket bedre, for å "myke" opp litt. Mobbingen av Nordlie og Muller kunne de trygt vært foruten....useless og upassende. Forøvrig flott at Vidar Bøe fikk en utmerkelse.

Gjest Gjest_Petronella_*
Skrevet

Det var IKKE grei underholdning .. det var flaut og nå må man i NRK og TV2 snart forstå at dårlige komikere ikke automatisk egner seg som programledere. La Bård Tufte, Atle Antonsen, Thomas & Harald holde seg til sine egne programmer og la oss som har lyst til å se prisutdelinger få lov til å se disse med profesjonelle programledere.

Dette var rett og slett pinlig.

Skrevet

Så vel omtrent 40 sekunder. Bård Tufte Johansen er bare dødsslitsom og ihvertfall ikke morsom.

Skrevet

Synes det var veldig kjekt å høre Kringkastingsorkesteret spille "Vinter og sne" - schlageren som hele Norge kjenner når de hører den. Sigurd Jansen skrev den. Så var det kjekt å se Dronning Sonja der :)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

ikke for å være ufin, men må bare spørre...

var det andre enn meg som la merke til den fantastisk "fine" kjolen hun fotball-jenten som mottokk prisen hadde på seg?

værste jeg har sett på lenge...

Skrevet

synes det var kunstig,fungerer dårlig med de så kalte vitsene prisutdelerne sa.Tror de bør få noen nye forfattere til neste år ;)

Skrevet

var det andre enn meg som la merke til den fantastisk "fine" kjolen hun fotball-jenten som mottokk prisen hadde på seg?

Jeg la også veldig merke til den. Den passet ikke hennes kropsfasong i det hele tatt. Off.....

Skrevet
Bård Tufte Johansen er bare dødsslitsom og ihvertfall ikke morsom.

Enig! Håper NRK velger en annen programleder neste år.

NRK burde også gå ut og si unnskyld til både Mueller og Nordlie. En sånn oppførsel av Tufte Johansen, Traa og Hoen går bare ikke an!

Den så litt liten ut, kanskje... :klø:

Egentlig nå tørre og påstå at kjolen til Tove Paule var vesentlig verre. Hvor tok stylisten vegen? :fnise:

Skrevet

Jeg syns det værste innslaget var den dopingtest greia. For noe dumt :riste:

Skrevet

La gå med kjolene, men verre med programlederen. Jeg grudde meg rett og slett til han kom opp på scenen, og jeg fikk rett.

Pinlighetene haglet og det stort sett på andres bekostning. Han kunne kanskje vært morsom på et skoleball eller en privatfest, men ikke i denne sammenhengen.

Skrevet

Hele showet var en pinlig affære. Bård Tufte burde pensjonert seg for lenge siden. "Vittighetene" som prisutdelerne skulle si var helt forferdelige, har de ikke lov å si noe selv?

Må dette være et "komishow"?

Det var samme elendige programmet i fjor også.

La merke til etter at Kjetil Rekdals "vittige" kommentar ble det en lang, pinlig pause, det sto kanskje i manus at man skulle vente på rungende latter (som aldri kom...)

La også merke til den kjolen, det gjorde også gjestene jeg hadde på besøk :fnise:

Jeg måtte til slutt dempe lyden, klarte rett og slett ikke mer.

Alt NRK tar i av "show" mangler humor, er det noen som seriøst synes den humoren er noe å le av?

Skrevet

Jeg synes ikke han (Bård) var noe spesielt morsom når han var programleder for Idrettsgallaen i fjor heller.

Trodde kanskje NRK hadde lært siden sist...

Skrevet

Bård Tufte Johansen er ikke morsom, bare slitsom og pinlig!

Skrevet
Så vel omtrent 40 sekunder. Bård Tufte Johansen er bare dødsslitsom og ihvertfall ikke morsom.

Det er viden kjent at NRK ikke kan humor. Se heller på TV2 (Mot i brøstet er gøy!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...