Samba Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 (endret) 8. klassingen min sliter med et luksusproblem. Tynn og smal som hun er så sliter hun med å finne tightsbukser som faktisk sitter "som støpt", og som faktisk ser ut som tights. Hun har prøvd tightsbuksene fra Pieces (Only) i str S, men etter en dags bruk ser de ut som en vanlig olabukse. Vi har lett etter tights på barneavdelingene, men det som skjer der er at så fort hun finner størrelsen som er lang nok i bena så er det aaaaaltfor stort rundt rompe/lår. Vi var på bytur i går, og nå gir jeg snart opp. Er det noen av dere som har tips til hvor man får kjøpt små nok tightsbukser? Det kan se ut som om "damebutikker" med skikkelig små størrelser er det som kan funke. Men hvor? (Mener at only før hadde størrelser ned til 32, har de den enda? Glemte å spørre da vi var der i går.) Endret 10. januar 2010 av Samba
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 XS på Bikbok er mitt eneste tips utenom barneavdelinger. Tightsbukser er vel uansett sjelden spesielt lange i beina. MÅ hun ha tightsbukser, da? Jeg er mange år eldre og ikke tynn og smal, bare normalt slank, og når jeg bruker S fra Pieces så blir de slappe etter én dag. De er vel kanskje ikke ment for tynne 13-åringer.
yoga Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror BikBok har ned til størrelse xxs, og BikBok har en tendens til å være små i størrelsen...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 som sagt over.. Bikbok har størrelser ihvertfall ned til xs. spørsmålet er bare om de er lange i beina? Hvor høy er datteren din? kan være jeg kan hjelpe
AnneMarthe Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Cheap Monday har bukser ned i størrelse 23". De har ikke tightsbukser, men jeg syns at buksene kjennes ut som tighst når jeg har de på. Ganske tynne i stoffet, og veldig behagelige. De finnes i mange forskjellige farger. Hvis dere ikke bor så langt unna Göteborg, eller skal dit en gang, anbefaler jeg å ta turen innom Weekday. Der har de et veldig stort utvalg av Cheap Monday jeansene. De selger helt ned til størrelse 23 på Caliroots.se også. http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=2858. De selger Cheap Monday på Soleservice i Oslo, men jeg vet ikke hva den minste størrelsen de tar inn er
Caramello Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hei! Er selv ganske tynn, og jeg kjøper mine tights på BikBok, bruker str. XS, og da sitter den som støpt. Tror også at de har størrelse XXS der. De har nesten maken på Cubus også, samme pris og samme størrelser. Koster 149 kr begge plassene, men på BikBok har de dem på tilbud til 99,- nå. Løp og kjøp De har både svarte og dongeri- fargede tights på BikBok iallefall. Endret 10. januar 2010 av Jente85
Samba Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2010 Takk for tips. Vi skal dra til Bik Bok denne uka! MÅ hun ha tightsbukser, da?Nei, hun mååååå ikke ha tightsbukser, men ettersom det er det hun ønsker seg så ser jeg ikke noe poeng i ikke å prøve å få tak i det til henne...
Rødtoppen86 Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Cubus har trange tights ja Og som andre sier, BikBok har veldig små størrelser, så der finner du nok lykken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå